Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Z inicjatywy Wydziału Filozofii i Socjologii, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej oraz IACL - Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów Komunikacji i Przywództwa podpisały porozumienie o współpracy, którego celem jest uruchomienie i poprowadzenie nowego kierunku praktycznych studiów podyplomowych STRATEG BUDOWANIA MARKI PRACODAWCY. Employer Branding Strategist.
Studia będą pierwszym w Polsce prowadzonym na uniwersytecie kierunkiem kształcącym strategów odpowiedzialnych za budowanie marki pracodawcy od wewnątrz na zewnątrz organizacji. W założeniu organizatorów studiów ich absolwenci będą ekspertami potrafiącymi opracować i wdrożyć skuteczną strategię budowania marki pracodawcy, przekładającą się na rozwój biznesu, a także na realizację założonych celów strategicznych organizacji.
Studenci, po zdaniu dodatkowych egzaminów, będą mogli ubiegać się o międzynarodowy certyfikat – Certified Employer Branding Strategist (CEBS©) pod patronatem brytyjskiego komitetu norm i standaryzacji - BSI (British Standards Institution).
Kadrę dydaktyczną, obok renomowanych wykładowców Wydziału Filozofii i Socjologii UMCS, stanowią znani, doświadczeni praktycy i trenerzy biznesu, m.in.:
Również po raz pierwszy w Polsce na studiach podyplomowych zostanie zorganizowany dzień z gośćmi specjalnymi:
Uruchomienie pierwszej edycji studiów planowane jest w listopadzie 2015 roku. Szczegółowe informacje nt. nowego kierunku studiów, terminów i warunków rekrutacji już wkrótce. Dodatkowe informacje: justyna.piesiewicz@iaclpoland.pl, tel. 602 788 880.