26.11.2024
Relacja fotograficzna ze spotkania pt. „Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne” realizowanego w ramach projektu CT.Uni.
fot. Tomasz Poślada
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Kreatywność, umiejętność współpracy i samorozwoju jako cele kształcenia akademickiego. Innowacje dydaktyczne i instytucjonalne
Poprzedni slajd
Następny slajd