Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Wychodząc naprzeciw wyzwaniom dzisiejszego rynku pracy Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej oraz IACL - Międzynarodowe Stowarzyszenie Komunikacji i Przywództwa uruchamiają pierwszy w Polsce kierunek praktycznych studiów podyplomowych: „Strateg budowania marki pracodawcy – Employer Branding Strategist”.
Studia są pierwszym w Polsce prowadzonym na uniwersytecie kierunkiem kształcącym strategów odpowiedzialnych za budowę spójnej marki pracodawcy, tzn. od wewnątrz na zewnątrz organizacji.
Ruszyła rekrutacja! O przyjęciu na studia decydować będzie kolejność zgłoszeń. Szczegółowe informacje o wykładowcach, programie, efektach kształcenia i zasadach naboru znajdują się na specjalnie dedykowanej stronie: www.strategeb.pl
Dokumenty można składać do 13 listopada 2015 r. (więcej informacji)
W założeniu organizatorów studiów ich absolwenci będą ekspertami potrafiącymi opracować i wdrożyć skuteczną strategię budowania marki pracodawcy przekładającą się na rozwój biznesu, a także na realizację założonych celów strategicznych organizacji. Będą partnerami dla kadry zarządzającej.
Studenci będą mogli po zdaniu egzaminów ubiegać się o międzynarodowy certyfikat – Certified Employer Branding Strategist (CEBS)© pod patronatem brytyjskiego komitetu norm i standaryzacji - BSI (British Standards Institution).
Kadrę dydaktyczną, obok renomowanych wykładowców Wydziału Filozofii i Socjologii UMCS, stanowią znani, doświadczeni praktycy i trenerzy biznesu, m.in.:
Również po raz pierwszy w Polsce na studiach podyplomowych zostanie zorganizowany dzień z gośćmi specjalnymi:
Organizatorami studiów są Wydział Filozofii i Socjologii UMCS oraz IACL/Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów Komunikacji i Przywództwa.
Wydział Filozofii i Socjologii prowadzi studia o profilu ogólnoakademickim i praktycznym, dostosowuje programy nauczania i specjalności do zmieniającego się rynku pracy, w swej ofercie edukacyjniej dąży do wypośrodkowania pomiędzy dobrym przygotowaniem specjalistycznym a ogólnohumanistycznym wykształceniem. Kadrę naukowo-dydaktyczną stanowią specjaliści w zakresie socjologii, filozofii, kognitywistyki, polityki publicznej, europeistyki i kreatywności społecznej.
IACL/Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów Komunikacji i Przywództwa działa na styku komunikacji oraz zarządzania. Oferuje doradztwo, narzędzia, skuteczne rozwiązania i analizy, które służą osiąganiu przewagi konkurencyjnej, wzmocnieniu marki, zwiększeniu wydajności pracowników i redukcji kosztów. IACL wspiera biznes, administrację publiczną, a także organizacje non-profit.