Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Komunikat Rektora
z dnia 13 maja 2020 r.
w sprawie możliwości odbioru rzeczy osobistych pozostawionych w domach studenckich Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie przez osoby, które je opuściły w związku rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2
Uprzejmie informuję, iż osoby zainteresowane odbiorem rzeczy osobistych pozostawionych w domach studenckich UMCS będą mogły to zrobić po uprzednim zapisaniu się na konkretny dzień i godzinę, w terminie od 18 do 25 maja br.
Zapisy prowadzić będą od 15 maja br. pracownicy domów studenckich drogą elektroniczną lub telefoniczną. Telefony oraz adresy e-mail do administracji domów studenckich dostępne są na stronie:
https://www.umcs.pl/pl/akademik.htm
Odbiór rzeczy osobistych odbywać się będzie według następujących zasad:
Wymogi sytuacji związanej z epidemią koronowirusa wymagają, aby odbiór rzeczy osobistych i zgłoszenie się do administracji domu studenckiego przebiegało sprawnie (nie dłużej niż 1 godzinę).
Osoby, które nie odbiorą rzeczy osobistych w okresie 18-25 maja br., będą mogły to zrobić w późniejszym terminie zgodnie z zasadami ujętymi w kolejnym komunikacie Rektora.
Jednocześnie informuję, iż Uczelnia zastrzega sobie prawo do możliwości odwołania lub modyfikacji zasad przyjętych w niniejszym komunikacie w przypadku wprowadzenia zmian w przepisach powszechnie obowiązujących związanych ze stanem epidemii.
Rektor UMCS
prof. Stanisław Michałowski