Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zgodnie z Zarządzeniem nr 47/2018 Rektora Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z dnia 28 czerwca 2018 r. każda zarejestrowana w UMCS organizacja ma obowiązek złożenia sprawozdania z działalności za rok ubiegły (kalendarzowy 2021) w terminie do 15 stycznia br.
Sprawozdania przygotowane na odpowiednim wzorze (plik w załączniku) należy składać w Biurze Spraw Studenckich w następujący sposób (opcje do wyboru):
W przypadku wybrania opcji drugiej prosimy, by cała dokumentacja była wysłana w jednym mailu, tj. sprawozdanie + ewentualne akceptacje mailowe.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:
Biuro Spraw Studenckich
Marta Wolińska
tel. (81) 537-58-79
e-mail: marta.wolinska@mail.umcs.pl