Wzory wniosków

UWAGA studenci i doktoranci UMCS!

III tura składania wniosków o przyznanie miejsca w domach studenckich
na rok akademicki 2024/2025

W terminie od 05 do 12 września 2024 r. istnieje możliwość złożenia wniosku o przyznanie miejsca w domu studenckim na rok akademicki 2024/2025.

Wnioski mogą składać osoby, które zostały przyjęte przyjęte na studia ( I rok I stopnia, I rok II stopnia oraz I rok studiów jednolitych magisterskich, I rok szkół doktorskich) od roku akademickiego 2024/2025 oraz studenci i doktoranci, którzy w roku akademickim 2024/25 będą kontynuować kształcenie na UMCS na tym samym poziomie kształcenia co w roku akademickim 2023/2024, którzy nie wnioskowali w turze I i II.

Składanie wniosków o przyznanie miejsca w domu studenckim odbywa się tylko za pośrednictwem USOSweb.

Pierwsze logowanie do USOSweb: należy wejść na stronę: https://login.umcs.pl/, a następnie wybrać opcję "ustaw nowe hasło". Na kolejnym ekranie wpisać swój adres e-mail podany przy rekrutacji. Po chwili na mailu pojawi się wiadomość z loginem oraz miejsce na ustawienie hasła (należy sprawdzić folder SPAM oraz folder Powiadomienia).

Szczegółowa instrukcja postępowania dostępna jest poniżej.

Wnioski w formie papierowej nie będą przyjmowane.


Terminarz:

  • 05 do 12 września 2024 r. - składanie wniosków w systemie USOSweb,
  • po 16 września 2024 r. - ogłoszenie wyników za pośrednictwem USOSweb,
  • do 19 września 2024 r. - potwierdzenie przez studenta w USOSweb zajęcia przyznanego miejsca,
  • do 23 września 2024 r. - wniesienie opłaty rezerwacyjnej / kaucji (400 zł).

Jednocześnie informujemy, że osoby ubiegające się o przyznanie miejsca ze względów szczególnych, tj. osoby z niepełnosprawnością, osoby samotnie wychowujące dziecko, małżeństwa studenckie oraz osoby wychowujące się w niepełnych rodzinach w wyniku śmierci któregoś z rodziców lub obydwojga z nich, na ekranie 6 w systemie USOSweb obowiązane są załączyć skan dokumentu potwierdzający tę okoliczność (orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, odpis aktu urodzenia dziecka, odpis aktu małżeństwa, odpis aktu zgonu rodzica).

Osoby niewidome lub z niepełnosprawnością ruchową proszone są o wskazanie tego faktu w uzasadnieniu wniosku na ekranie 4 w USOSweb, co pozwoli na odpowiednie dobranie miejsca w DS. Szczegółowe informacje na temat warunków mieszkalnych w Domach Studenckich UMCS znajdują się na stronie https://www.akademik.umcs.pl/.


DS. Helios oraz DS. Grześ są wyłączone z możliwości wnioskowania na rok akademicki 2024/2025. 

 

Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów
Biuro Spraw Studenckich UMCS
ul. Czwartaków 13
20-036 Lublin

tel. (81) 533-86-27,  (81) 533-27-42

e-mail: akademik@mail.umcs.pl