UWAGA studenci i doktoranci UMCS!
Wnioskowanie o ewentualne wolne miejsca
w trakcie roku akademickiego 2024/2025.
- O miejsce w akademiku (w przypadku zwolnienia się miejsc) można się ubiegać składając wniosek (załącznik nr 8) pobrany ze strony https://www.umcs.pl/pl/wzory-wnioskow,12342.htm#page-2.
- Pobrany wniosek należy wypełnić i złożyć w Biurze Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów DS. Helios ul. Czwartaków 15 pokój nr 5 lub skan wniosku przesłać na adres : akademik@mail.umcs.pl .
- Wnioski będą rozpatrywane na bieżąco w miarę dostępności (zwolnienia się) miejsc w Domach Studenckich.
- Wysokość kaucji/opłaty rezerwacyjnej na rok akademicki 2024/2025 wynosi jednorazowo 400 zł.
- Opłata rezerwacyjna/kaucja wpłacana jest przelewem na indywidualne konto studenta/doktoranta i gromadzona na rachunku bankowym. Konto do wpłaty widoczne będzie w USOSweb -> Dla wszystkich -> Płatności -> Konta bankowe uczelni lub wskazane przez Kierownika Domu Studenckiego UMCS.
- Ewentualnego zwrotu kaucji dokonuje się na podstawie zasad określonych w wytycznych dotyczących korzystania z Domów Studenckich UMCS oraz Stołówki Akademickiej stanowiących część VII do Regulaminu świadczeń dla studentów UMCS.
DS. Helios oraz DS. Grześ są wyłączone z możliwości wnioskowania na rok akademicki 2024/2025.
Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów
Biuro Spraw Studenckich UMCS
ul. Czwartaków 13
20-036 Lublin
tel. (81) 533-86-27, (81) 533-27-42
e-mail: akademik@mail.umcs.pl