Rekrutacja

Wyjazdy mogą być realizowane w roku akademickim 2024/2025 i 2025/2026 do 31.07.2026

Podstawą kwalifikacji pracownika na wyjazd jest:

  • Złożenie Programu nauczania Mobility Agreement-Staff Mobility for Teaching lub Programu szkolenia Mobility Agreement - Staff Mobility for Training ze wskazanymi datami planowanej mobilności, uzgodniony i podpisany przez uczestnika programu oraz kierownika macierzystej jednostki UMCS do Biura ds. Obsługi Studiów i Studentów Zagranicznych (DS. Grześ, pokój nr 11).
  • Priorytetowo będą traktowane osoby, które na etapie aplikacji przedłożą: Mobility Agreement-Staff Mobility for Teaching/Mobility Agreement-Staff Mobility for Training podpisany również przez osoby upoważnione ze strony uczelni partnerskiej lub inne potwierdzenie o przyjęciu np. list zapraszający, e-mail z potwierdzeniem itp.

Wyszukanie i nawiązanie kontaktu oraz uzyskanie wstępnego potwierdzenia od koordynatorów wymiany lub pracowników z zagranicznych instytucji naukowych leży w gestii osoby wnioskującej o wyjazd. DWM nie pośredniczy w tym procesie.

Dokumenty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w drugiej połowie października 2024 r.  
O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie drogą korespondencji mailowej. 

W przypadku liczby zgłoszeń przekraczającej limity finansowe, utworzona zostanie lista rezerwowa.

Wyjazdy mogą być realizowane od momentu otrzymania decyzji, z zachowaniem ogólnouniwersyteckich procedur związanych z realizacją wyjazdów zagranicznych określony w Zarządzeniach i Komunikatach Władz Uniwersytetu Marie Curie-Skłodowskiej. 

Informacji w sprawie konkursu udzielają:

Mgr Dorota Chiluta dorota.chiluta@mail.umcs.pl
tel.: 81 537 29 26