Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Wyjazdy mogą być realizowane w roku akademickim 2024/2025 i 2025/2026 do 31.07.2026
Podstawą kwalifikacji pracownika na wyjazd jest:
Wyszukanie i nawiązanie kontaktu oraz uzyskanie wstępnego potwierdzenia od koordynatorów wymiany lub pracowników z zagranicznych instytucji naukowych leży w gestii osoby wnioskującej o wyjazd.
Dokumenty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w drugiej połowie października 2024 r.
O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie drogą korespondencji mailowej.
W przypadku liczby zgłoszeń przekraczającej limity finansowe, utworzona zostanie lista rezerwowa.
Wyjazdy mogą być realizowane od momentu otrzymania decyzji, z zachowaniem ogólnouniwersyteckich procedur związanych z realizacją wyjazdów zagranicznych określony w Zarządzeniach i Komunikatach Władz Uniwersytetu Marie Curie-Skłodowskiej.
Informacji w sprawie konkursu udzielają:
Mgr Dorota Chiluta dorota.chiluta@mail.umcs.pl
tel.: 81 537 29 26