Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W związku ze zbliżającym się początkiem roku akademickiego, chcielibyśmy przekazać Państwu kilka sugestii dotyczących profilu osobowego oraz stron internetowych UMCS.
1. Prosimy o weryfikację i aktualizację danych publikowanych w profilu osobowym w książce adresowej (www.umcs.pl/pl/address-book,1.html). Zachęcamy do wychodzenia poza schemat uzupełniania obowiązkowych danych (kontakt, termin konsultacji). O tym, jak poprzez profil pracownika promować działalność naukową i edukacyjną oraz przyspieszać załatwianie spraw formalnych, można przeczytać w krótkim poradniku: www.umcs.pl/pl/profil-pracownika,7274.htm.
2. Przypominamy, że każdy pracownik posiadający swój profil w książce adresowej może samodzielnie dodać wpis na tablicy ogłoszeń na każdej stronie wydziałowej. Jest to szczególnie przydatne w przypadku nagłych zmian organizacyjnych, takich jak zmiana terminu zajęć. Szczegółowe informacje: www.umcs.pl/pl/tablica.htm.
3. Prosimy o przekazywanie informacji o organizowanych przez Państwa wydarzeniach w celu publikacji na stronach internetowych naszego serwisu. W pierwszej kolejności należy przesłać je do redaktora strony wydziałowej (aktualna lista: www.umcs.pl/pl/redaktorzy,7268.htm), który przekaże nam aktualność do publikacji na stronie głównej. Kolejność ta nie obowiązuje w przypadku wydarzeń ogólnouniwersyteckich czy ogłoszeń o charakterze organizacyjnym, publikowanym wyłącznie w serwisie głównym www.umcs.pl. Tego rodzaju wiadomości należy wysyłać bezpośrednio na adres redakcja@umcs.pl.
Mamy nadzieję, że powyższe działania ułatwią Państwu komunikację ze studentami oraz z innymi użytkownikami naszego serwisu. W razie wątpliwości, pozostajemy do Państwa dyspozycji.
Redakcja serwisów internetowych UMCS