Dodawanie postępowań awansowych

  1. Przejdź do zakładki "Artykuły" i wybierz opcję "Dodaj artykuł".
  2. Gdy otworzysz szablon dodawania artykułu, wypełnij obowiązkowe pola.
  3. Gdy skończysz pracę, kliknij przycisk "Dodaj". Artykuł zostanie udostępniony na właściwej stronie portalu BIP UMCS.

Podczas dodawania artykułu zwróć wiekszą uwagę na trzy pola:

  • Kategoria - z rozwijanej listy wybierz właściwą ścieżkę dla Twojego wydziału;
  • publikowane załączniki, mogą być nieuporządkowane pod kątem tematyki, a na stronie wyświetlają się nazwy plików - zadbaj, aby informowały odbiorcę, jaką treść zawierają;
  • Metadane - zawierają podział na nazwisko osoby tworzącej dokumenty i osoby publikującej ogłoszenie.
Wybór odpowiedniej kategorii jest kluczowy do osadzenia artykułu we właściwym miejscu w portalu BIP UMCS. Publikowane załączniki wyświetlają nazwy wgrywanych przez Ciebie plików. Zadbaj, aby były informatywne. W polu "Metadane" występuje podział na twórcę treści oraz osobę udostępniającą.