Kalendarz

Kalendarz jest osadzony na stronie umcs.pl i na każdej stronie wydziałowej. Na pozostałych stronach nie jest umieszczony automatycznie, ale można go włączyć. Kalendarz prezentuje wydarzenia nadchodzące chronologicznie.

Umieszczanie wydarzeń w kalendarzu

Aby umieścić wydarzenie w kalendarzu, przejdź do CMS / Treści / Zarządzanie treściami / Wybrana strona / Kalendarz wydarzeń i wybierz opcję "dodaj nowy".

Uzupełnianie szczegółów wydarzenia nie różni się niczym od uzupełniania aktualności z jednym wyjątkiem. Bardzo istotne jest ustawienie daty wydarzenia. Narzędzie to wyświetla wydarzenie do momentu, kiedy ono się rozpocznie. Jeśli więc wydarzenie trwa kilka dni, wybierz najpóźniejszą możliwą datę rozpoczęcia, np. jeśli konferencja odbywa się w dniach 19-21 marca, ustaw czas trwania tak, jak poniżej:

Dzięki temu wydarzenie będzie wyświetlać się jako nadchodzące do godz. 18.50 dnia 21 marca. Jeśli ustawisz daty rozpoczęcia na 19 marca o godz. 9.00, wydarzenie będzie się wyświetlać jako nadchodzące właśnie do tego terminu, a potem zniknie.

Zgłaszanie wydarzeń do publikacji na stronie głównej

Wydarzenia z kalendarza możesz zgłosić do publikacji na stronie głównej umcs.pl. Skorzystaj z opcji "zgłoś publikację na stronie głównej" na liście wydarzeń.

Uwaga! Strony, które oferują wiele wydarzeń, powinny mieć uzupełniony kalendarz równolegle z aktualnościami. Wydarzenia zgłoszone na umcs.pl układają się chronologicznie, co oznacza, że publikacja utrzymuje się na stronie głównej kilka dni (lub dłużej) przed wydarzeniem. W przypadku aktualności publikacja trwa często 1-2 dni od momentu zgłoszenia.

Jeśli opcja nie wyświetla się, to znaczy, że wydarzenie zostało już zgłoszone.

Jeśli edytujesz wydarzenie, które było już opublikowane na stronie głównej umcs.pl, musisz zgłosić je ponownie.