Profil osobowy pracownika

Jeśli pracujesz na uniwersytecie, masz swój profil osobowy na stronie umcs.pl. Niektóre dane opublikowane na profilu pochodzą z systemu SAP, a część informacji możesz samodzielnie uzupełniać i zmieniać.

Dane uzupełniane automatycznie (pobierane z SAP)

  • imię i nazwisko,
  • tytuł/stopień naukowy,
  • stanowisko,
  • pełniona funkcja,
  • adres e-mail,
  • nazwa jednostki.

Jeśli dane są nieprawidłowe lub musisz je zmienić (np. nazwisko), zwróć się do Centrum Kadrowo-Płacowego.

Dane edytowane samodzielnie przez pracownika

Zgodnie z regulaminem jako pracownik musisz opublikować na swoim profilu następujące informacje:

  • miejsce dyżurowania,
  • telefon (służbowy),
  • terminy konsultacji (dotyczy tylko pracowników naukowych).

Zachęcamy również do publikacji szerszych informacji, na przykład dotyczących:

  • działalności naukowej – zainteresowania naukowe, prowadzone badania, publikacje, nagrody i wyróżnienia, konferencje;
  • działalności edukacyjnej – prowadzone zajęcia / wykłady;
  • spraw organizacyjnych, np. związanych z prowadzeniem zajęć, terminami zaliczeń;
  • innych zagadnień, np. pliki dla studentów.

Sposób logowania

  1. Wejdź we własny profil osobowy (przez książkę adresową na stronie umcs.pl lub wpisz nazwisko w wyszukiwarkę).
  2. W prawym górnym rogu znajduje się opcja "Edytuj profil".

  3. Zaloguj się za pomocą CAS (Centralnej Usługi Uwierzytelniania) przez stronę login.umcs.pl.
  4. Gdy się zalogujesz, wybierz opcję "książka adresowa", która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.

Ograniczenia

Pamiętaj, że nie możesz publikować:

  • danych osobowych,
  • materiałów objętych ochroną praw autorskich.

Wersje językowe

Profil pracownika możesz uzupełnić w kilku wersjach językowych (angielskiej, rosyjskiej, ukraińskiej, francuskiej, azerskiej).