Jeśli pracujesz na uniwersytecie, masz swój profil osobowy na stronie umcs.pl. Niektóre dane opublikowane na profilu pochodzą z systemu SAP, a część informacji możesz samodzielnie uzupełniać i zmieniać.
Dane uzupełniane automatycznie (pobierane z SAP)
- imię i nazwisko,
- tytuł/stopień naukowy,
- stanowisko,
- pełniona funkcja,
- adres e-mail,
- nazwa jednostki.
Jeśli dane są nieprawidłowe lub musisz je zmienić (np. nazwisko), zwróć się do Centrum Kadrowo-Płacowego.
Dane edytowane samodzielnie przez pracownika
Zgodnie z regulaminem jako pracownik musisz opublikować na swoim profilu następujące informacje:
- miejsce dyżurowania,
- telefon (służbowy),
- terminy konsultacji (dotyczy tylko pracowników naukowych).
Zachęcamy również do publikacji szerszych informacji, na przykład dotyczących:
- działalności naukowej – zainteresowania naukowe, prowadzone badania, publikacje, nagrody i wyróżnienia, konferencje;
- działalności edukacyjnej – prowadzone zajęcia / wykłady;
- spraw organizacyjnych, np. związanych z prowadzeniem zajęć, terminami zaliczeń;
- innych zagadnień, np. pliki dla studentów.
Sposób logowania
- Wejdź we własny profil osobowy (przez książkę adresową na stronie umcs.pl lub wpisz nazwisko w wyszukiwarkę).
- W prawym górnym rogu znajduje się opcja "Edytuj profil".
- Zaloguj się za pomocą CAS (Centralnej Usługi Uwierzytelniania) przez stronę login.umcs.pl.
- Gdy się zalogujesz, wybierz opcję "książka adresowa", która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
Ograniczenia
Pamiętaj, że nie możesz publikować:
- danych osobowych,
- materiałów objętych ochroną praw autorskich.
Wersje językowe
Profil pracownika możesz uzupełnić w kilku wersjach językowych (angielskiej, rosyjskiej, ukraińskiej, francuskiej, azerskiej).