Ogłoszenia na każdej stronie wydziałowej
Tablica ogłoszeń znajduje się na każdej stronie wydziałowej po prawej stronie od aktualności.
Polecamy publikować na tablicy ogłoszeń informacje, które dotyczą:
- odwołanych zajęć, zmiany planu,
- szczegółów sesji i zaliczeń,
- spraw organizacyjnych i porządkowych.
Każdy pracownik może dodać wpis na tablicy ogłoszeń. Poniżej zamieszczamy krótką instrukcję:
- Zaloguj się do swojego profilu osobowego. Szczegółowo opisaliśmy to w zakładce Profil osobowy pracownika.
- Gdy się zalogujesz, wybierz opcję "tablica ogłoszeń". Opcja ta znajduje się w prawym górnym rogu panelu administracyjnego.
- Wybierz opcję "Dodaj ogłoszenie".
- Wybierz odpowiedni wydział i kliknij przycisk "Dalej".
- Dodaj treść ogłoszenia, ustaw daty publikacji, a następnie zaznacz, czy ogłoszenie ma być widoczne w serwisie (aktywny/roboczy) i zapisz zmiany.
Tytuł powinien sugerować zawartość ogłoszenia, np. "odwołanie konsultacji 2.03." czy "zmiana terminu zajęć 16.04.". Nie dodawaj zbyt długich tytułów, ponieważ zmniejszy to liczbę wyświetlanych ogłoszeń na tablicy z 4 do 3.
- Ogłoszenie jest już dodane. Może pojawić się na stronie internetowej z nawet 5-minutowym opóźnieniem, jednak od razu zobaczysz je w panelu administracyjnym. Ogłoszenia "robocze" lub po terminie publikacji ustalonym wcześniej będą zaznaczone na czerwono, natomiast "aktywne" na zielono. Wszystkie ogłoszenia możesz edytować oraz kasować.