Tablica ogłoszeń

Ogłoszenia na każdej stronie wydziałowej

Tablica ogłoszeń znajduje się na każdej stronie wydziałowej po prawej stronie od aktualności.  

Polecamy publikować na tablicy ogłoszeń informacje, które dotyczą:

  • odwołanych zajęć, zmiany planu, 
  • szczegółów sesji i zaliczeń,
  • spraw organizacyjnych i porządkowych.

Każdy pracownik może dodać wpis na tablicy ogłoszeń. Poniżej zamieszczamy krótką instrukcję:

  1. Zaloguj się do swojego profilu osobowego. Szczegółowo opisaliśmy to w zakładce Profil osobowy pracownika
  2. Gdy się zalogujesz, wybierz opcję "tablica ogłoszeń". Opcja ta znajduje się w prawym górnym rogu panelu administracyjnego.

    tablica1.png
  3. Wybierz opcję "Dodaj ogłoszenie".

    tablica2.png
  4. Wybierz odpowiedni wydział i kliknij przycisk "Dalej".

  5. Dodaj treść ogłoszenia, ustaw daty publikacji, a następnie zaznacz, czy ogłoszenie ma być widoczne w serwisie (aktywny/roboczy) i zapisz zmiany.
    Tytuł powinien sugerować zawartość ogłoszenia, np. "odwołanie konsultacji 2.03." czy "zmiana terminu zajęć 16.04.". Nie dodawaj zbyt długich tytułów, ponieważ zmniejszy to liczbę wyświetlanych ogłoszeń na tablicy z 4 do 3.
  6. Ogłoszenie jest już dodane. Może pojawić się na stronie internetowej z nawet 5-minutowym opóźnieniem, jednak od razu zobaczysz je w panelu administracyjnym. Ogłoszenia "robocze" lub po terminie publikacji ustalonym wcześniej będą zaznaczone na czerwono, natomiast "aktywne" na zielono. Wszystkie ogłoszenia możesz edytować oraz kasować.

    tablica5.png