Kto publikuje treści w serwisie umcs.pl?
Serwis umcs.pl składa się z około 300 stron internetowych, które mają różnych redaktorów:
- Serwis główny obsługuje redakcja serwisów internetowych umcs.pl. Niektóre obszary serwisu głównego redagują pracownicy, którzy zajmują się daną dziedziną (np. Pracownik, Kandydat, Studia podyplomowe).
- Strony wydziałowe mają własnych redaktorów, których listę możesz znaleźć w zakładce Kontakt / lista redaktorów.
- Strony tematyczne (projektowe, jednostek naukowych innych niż wydziały, organizacji studenckich itp.) również mają swoich redaktorów.
Aby opublikować treści na wybranej stronie, skontaktuj się z jej redaktorem.
Jak dostarczyć treści do publikacji w serwisie głównym?
Prześlij informację ze służbowego adresu e-mail wraz z załącznikami na adres redakcja@mail.umcs.pl.
W jakim formacie przesłać materiały?
Zadbaj o odpowiedni format materiałów – zapewni to ich dostępność, a my będziemy mogli opublikować je szybciej.
- Informacje dostarcz w formie tekstowej (w treści maila lub w załączniku do maila w formacie tekstowym). Nie przekazuj tekstu w formie grafiki czy skanu do przepisania. Pamiętaj, że grafika może pełnić wyłącznie funkcję ilustracyjną!
- Zdjęcia i grafiki przekaż w formie załączników (najlepiej w formacie png, jpg). Aby grafika wyświetlała się poprawnie, musi mieć rozdzielczość przynajmniej 72 ppi.
- Baner („mały” baner do obszaru tematycznego lub na stronę tematyczną) musi mieć wymiary 880 x 280 pikseli.
- Slider na stronę główną musi mieć wymiary 1600 x 400 pikseli.
- Ewentualne wzory dokumentów i inne treści w oddzielnych plikach również prześlij jako załączniki.
- Filmy wyślij jako link do YouTube (osadzamy je w serwisie).
O czym jeszcze należy pamiętać?
Prawo autorskie
Przesyłaj do nas wyłącznie materiały, które nie naruszają praw autorskich osób trzecich (np. nie są pobrane z internetu albo z nieznanego źródła).
RODO
Jeśli odpowiadasz za zapisy uczestników na wydarzenia, przestrzegaj regulacji RODO. Najlepiej prowadź zapisy przez formularze serwisu umcs.pl. Skontaktuj się z nami, aby utworzyć formularz.
Nie publikujemy ogłoszeń, które zawierają informacje o przesyłaniu danych osobowych na prywatne adresy e-mail lub inne ryzykowne czy niezgodne z prawem zapisy.
Czas publikacji
W przypadku aktualności przyjmujemy zgłoszenia publikacji dostarczone w dni robocze min. 24 godziny przed wydarzeniem. Zgłoszenia przesłane z mniejszym wyprzedzeniem rozpatrujemy indywidualnie.
UWAGA!
W niektórych przypadkach możemy odrzucić materiały lub opóźnić ich publikację. Stanie się tak, jeśli:
- nie podpiszesz materiałów i trudno nam będzie ustalić ich nadawcę (pracowników UMCS prosimy, aby korzystali ze służbowych adresów e-mail);
- informacje, grafiki, zdjęcia lub filmy pobierzesz ze źródeł, z którymi UMCS nie prowadzi bieżącej współpracy;
- dostarczysz materiały w formie innej niż elektroniczna;
- nie zadbasz o kompletność treści;
- prześlesz materiały w niemożliwym do zrealizowania terminie;
- dostarczysz materiały w formacie, który uniemożliwia ich odczytanie lub publikację;
- materiały będą merytorycznie nieuzasadnione lub będą naruszały obowiązujące przepisy prawa albo zasady regulaminu.
Chcemy, aby treści były poprawne i dostępne – dlatego selekcjonujemy, modyfikujemy i korygujemy informacje publikowane na stronach internetowych.