Komunikat redakcji serwisów internetowych UMCS

W związku ze zbliżającym się początkiem roku akademickiego, chcielibyśmy przekazać Państwu kilka sugestii dotyczących profilu osobowego oraz stron internetowych UMCS.

1. Prosimy o weryfikację i aktualizację danych publikowanych w profilu osobowym w książce adresowej (www.umcs.pl/pl/address-book,1.html). Zachęcamy do wychodzenia poza schemat uzupełniania obowiązkowych danych (kontakt, termin konsultacji). O tym, jak poprzez profil pracownika promować działalność naukową i edukacyjną oraz przyspieszać załatwianie spraw formalnych, można przeczytać w krótkim poradniku: www.umcs.pl/pl/profil-pracownika,7274.htm.

2. Przypominamy, że każdy pracownik posiadający swój profil w książce adresowej może samodzielnie dodać wpis na tablicy ogłoszeń na każdej stronie wydziałowej. Jest to szczególnie przydatne w przypadku nagłych zmian organizacyjnych, takich jak zmiana terminu zajęć. Szczegółowe informacje: www.umcs.pl/pl/tablica.htm.

3. Prosimy o przekazywanie informacji o organizowanych przez Państwa wydarzeniach w celu publikacji na stronach internetowych naszego serwisu. W pierwszej kolejności należy przesłać je do redaktora strony wydziałowej (aktualna lista: www.umcs.pl/pl/redaktorzy,7268.htm), który przekaże nam aktualność do publikacji na stronie głównej. Kolejność ta nie obowiązuje w przypadku wydarzeń ogólnouniwersyteckich czy ogłoszeń o charakterze organizacyjnym, publikowanym wyłącznie w serwisie głównym www.umcs.pl. Tego rodzaju wiadomości należy wysyłać bezpośrednio na adres redakcja@umcs.pl.

Mamy nadzieję, że powyższe działania ułatwią Państwu komunikację ze studentami oraz z innymi użytkownikami naszego serwisu. W razie wątpliwości, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Redakcja serwisów internetowych UMCS

    Aktualności

    Autor
    Redakcja UMCS
    Data dodania
    30 września 2015