Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W terminie od 20 maja do 20 czerwca 2017 r. istnieje możliwość złożenia wniosku o przyznanie miejsca w domu studenckim na rok akademicki 2017/18.
Wnioski mogą składać studenci:
oraz doktoranci I, II, III i IV r.
Prosimy o składanie wniosków o przyznanie miejsca w domu studenckim TYLKO poprzez USOSweb.
Szczegółowa instrukcja składania wniosku o miejsce w akademiku >>
Wniosków nie trzeba składać w wersji papierowej!
Jednocześnie informujemy, że osoby ubiegające się o przyznanie miejsca ze względów szczególnych (tj. rodzic samotnie wychowujący dziecko, osoba z niepełnosprawnością, osoba będąca sierotą albo półsierotą czy też małżeństwo studenckie) po zarejestrowaniu wniosku w USOSweb zobowiązane są dostarczyć kopię dokumentu poświadczającego ww. okoliczność:
Osoby niepełnosprawne poruszającą się na wózku inwalidzkim lub o kulach, powinny zaznacz to w uzasadnieniu wniosku na ekranie 4 w USOSweb.
Po 21 czerwca br. otrzymacie Państwo informację o wynikach prac Komisji ds. Domów Studenckich. Informacja zostanie udzielona za pośrednictwem USOSweb.
Przypominamy również o konieczności potwierdzenia przyznanego miejsca najpóźniej w terminie do 20 lipca br. WYŁĄCZNIE za pomocą platformy internetowej USOSweb.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z pracownikami Biura Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów – e-mail: akademik@poczta.umcs.lublin.pl, tel. (81) 533-86-27.