Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zapraszamy na warsztaty oparte na założeniach "Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach", organizowane w ramach III Forum Edukacji Realnej (16-17 listopada 2018 r.), które pozwolą nauczycielom włączyć proponowane przez nurt założenia i metody do pracy dydaktycznej z uczniami.
Narzędzia i techniki terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach w pracy nauczyciela
17 listopada 2018 r., godz. 10.00–13.00
Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach (ang. Solution Focused Approach) to nie tylko model terapii, zastosowanie tego podejścia odnajdujemy m.in. w obszarze ochrony zdrowia psychicznego, wychowania, praktyce pracy socjalnej oraz w edukacji (ang. Solution Focused Education).
Uczestnicy poznają:
Prowadzący: Justyna Kozłowska i Bernadetta Węglińska-Korzan – Lubelskie Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: marzena.bichta@umcs.lublin.pl
Ilość miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
„Ten typ tak ma…” – Typy psychologiczne w pracy nauczyciela
17 listopada 2018 r., godz. 13:00-16:00
Zapraszamy nauczycieli i pedagogów na spotkanie pozwalające lepiej poznać, zrozumieć i wspierać – siebie oraz swoich uczniów.
Zgodnie z teoriami temperamentu i typów psychologicznych ludzie uczą i uczą się w różny sposób, ponieważ są różni.
Szkolenie prowadzone jest w oparciu o metodę MBTI® (Meyers-Briggs Type Indicator).
MBTI (Meyers-Briggs Type Indicator) to metoda samooceny oparta o teorię typów psychologicznych Carla Gustava Junga. Teoria typów psychologicznych opisuje istotę różnic między ludźmi, wyjaśniając jednocześnie, że każdy typ osobowości ma swój własny potencjał, który może być z satysfakcją realizowany we wszystkich obszarach życia.
MBTI opisując w sposób pozytywny naszą osobowość, ma szczególne zastosowanie w edukacji i wychowaniu. Zrozumienie własnych preferencji osobowościowych zwiększa samoświadomość i daje potrzebną wiedzę, aby dostosować, gdy zajdzie taka potrzeba, swój styl pracy do różnych potrzeb uczniów. Teoria typów psychologicznych pozwala nauczycielom zrozumieć zarówno siebie, jak i swoich uczniów w sposób, który prowadzi do skutecznych rozwiązań edukacyjnych.
Warsztaty pomogą nauczycielom:
Prowadzący: Magdalena Bis – psychoterapeuta, trener, certyfikowany praktyk MBTI, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej.
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres: magdalena.bis@umcs.lublin.pl
Ilość miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.
Zgłoszenia do udziału w III Forum Edukacji Realnej na stronie www.fer.edu.pl
Serdecznie zapraszamy!