Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Centrum Gospodarowania Nieruchomościami UMCS dot. uprawnień do korzystania z parkingów.
Centrum Gospodarowania Nieruchomościami UMCS uprzejmie informuje, że w roku akademickim 2023/2024 uprawnieni do wjazdu abonamentowego na tereny:
są pracownicy posiadający aktywne (opłacone) konta w systemie parkingowym UMCS w roku 2022/2023, oraz dokonają opłaty za bieżący rok akademicki w wysokości 200 zł na konto: nr 98 1240 5497 1111 0010 2893 5176 Bank PEKAO S.A. (w tytule przelewu prosimy podać nazwę parkingu).
Opłata może zostać uregulowana jednorazowo lub w ratach po 100 zł, I rata płatna w terminie do 27.10.2023 r., II rata do 31.03.2024 r. Z opłat zwolnione są jedynie osoby z niepełnosprawnością, posiadające karty parkingowe wydane zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa.
Potwierdzenie wpłaty należy dostarczyć na adres e-mail: parkingi@mail.umcs.pl, w sytuacjach wyjątkowych za pośrednictwem Kancelarii UMCS do Centrum Gospodarowania Nieruchomościami (Pawilon D przy ul. Sowińskiego 12).
W celu zachowania ciągłości uprawnień do wjazdu na właściwy parking, potwierdzenie wpłaty należy dostarczyć do 30.10.2023 r.
Brak potwierdzonych wpłat w powyższych terminach, będzie rozumiany jako rezygnacja z dostępu do parkingu i będzie skutkować dezaktywacją uprawnień, a ponowne nabycie praw do korzystania z parkingu będzie uzależnione od dostępności miejsc parkingowych.
UWAGA!