Ogłoszenie dot. korzystania z telefonów stacjonarnych

Dział Eksploatacji uprzejmie informuje, że od 11 marca 2019 r. następuje zmiana przyjmowania zawiadomień o awariach, usterkach czy naprawach telefonów stacjonarnych, których dokonuje firma Telkons.

Prosimy, aby zawiadomienia kierować wyłącznie na adres e-mail:

tel_awarie@poczta.umcs.lublin.pl

W zgłoszeniu prosimy o podanie MPK i ZFIN jednostki.

Ponadto Dział Eksploatacji informuje, że nadal obowiązują wnioski z Zarządzenia Nr 100/2013 Rektora o:

  • przyznanie nowego numeru telefonu stacjonarnego (zał. 1)
  • rozszerzenie uprawnień telefonicznych (zał. 1A)
  • zmniejszenie uprawnień telefonicznych (zał. 1B)
  • przeniesienie numeru do innej lokalizacji (zał. 1C)
  • rezygnację z numeru telefonu (zał. 1D)

Wypełnione formularze prosimy kierować do Anny Lipskiej - Rektorat, piętro XII, pokój 1212, nr tel. 81 537 53 14 lub przez Kancelarię UMCS.

Jednocześnie informujemy, że Telkons jest firmą zewnętrzną, która świadczy dla UMCS odpłatnie ww. usługi telekomunikacyjne na podstawie zawartej Umowy.

    Aktualności

    Autor
    Anna Lipska
    Data dodania
    11 marca 2019