Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Dział Eksploatacji uprzejmie informuje, że od 11 marca 2019 r. następuje zmiana przyjmowania zawiadomień o awariach, usterkach czy naprawach telefonów stacjonarnych, których dokonuje firma Telkons.
Prosimy, aby zawiadomienia kierować wyłącznie na adres e-mail:
tel_awarie@poczta.umcs.lublin.pl
W zgłoszeniu prosimy o podanie MPK i ZFIN jednostki.
Ponadto Dział Eksploatacji informuje, że nadal obowiązują wnioski z Zarządzenia Nr 100/2013 Rektora o:
Wypełnione formularze prosimy kierować do Anny Lipskiej - Rektorat, piętro XII, pokój 1212, nr tel. 81 537 53 14 lub przez Kancelarię UMCS.
Jednocześnie informujemy, że Telkons jest firmą zewnętrzną, która świadczy dla UMCS odpłatnie ww. usługi telekomunikacyjne na podstawie zawartej Umowy.