Konserwacja i naprawa urządzeń biurowych

Centrum Gospodarowania Nieruchomościami przypomina, że realizuje umowę na świadczenie usług konserwacji i napraw urządzeń biurowych dla potrzeb jednostek UMCS.

Umowa obejmuje konserwacje i naprawy następujących urządzeń:

  • drukarki,
  • urządzenia wielofunkcyjne,
  • kserokopiarki,
  • niszczarki.

Umowa nie obejmuje zakupu tuszy, tonerów i bębnów. Zakup materiałów eksploatacyjnych jest realizowany przez Biuro Zaopatrzenia.

Zgłoszenia konserwacji i naprawy urządzeń biurowych można przekazywać:

  • w formie skanu, wysyłając na adres e-mail: urzadzenia.biurowe@mail.umcs.pl,
  • w formie pisemnej - Sekcja Technicznego Utrzymania, ul. Sowińskiego 12, pok. 25,
  • przez Kancelarię UMCS.

Zgłoszenia przesłane po 6 grudnia będą realizowane już po owym Roku. W przypadku pilnych napraw prosimy o kontakt. Każde zgłoszenie będziemy rozpatrywać indywidualnie.

Osobą realizującą umowę ze strony UMCS jest Joanna Rząd:
e-mail: urzadzenia.biurowe@mail.umcs.pl, tel. (81) 537-53-15.

Załączniki

    Aktualności

    Autor
    Joanna Rząd
    Data dodania
    17 czerwca 2024