Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Komunikat Kwestury w sprawie rozliczenia wydatków poniesionych przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej.
W celu prawidłowej realizacji nałożonych na Uniwersytet obowiązków ewidencyjnych i podatkowych, wynikających z poniższych aktów prawnych:
do rozliczenia poniesionych przez Uniwersytet wydatków należy przedstawić następujące dokumenty:
Powyższe dokumenty powinny zostać niezwłocznie, tj. co najmniej na 4 dni przed upływem terminu płatności, przekazane do Zespołu Finansowego UMCS – Rektorat, VIII piętro, pok.809.
Nieprzekazanie ww. dokumentów w czasie umożliwiającym terminowe rozliczenie i zapłatę skutkuje, w przypadku wystawienia przez kontrahenta noty odsetkowej, obciążeniem w wysokości niniejszej noty Pracownika odpowiedzialnego merytorycznie za dokonany zakup.
KWESTOR UMCS
mgr Katarzyna Komotajtis