Komunikat w sprawie zakupów biletów lotniczych

Poniżej przedstawiamy treść komunikatu w sprawie dokonywania zakupów biletów lotniczych przez pracowników, doktorantów i studentów UMCS.

Biuro ds. Współpracy Międzynarodowej informuje, że w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej przeprowadzono przetarg nieograniczony na sprzedaż biletów lotniczych na trasach zagranicznych i krajowych na potrzeby pracowników, doktorantów i studentów UMCS, w wyniku którego podpisano umowę z firmą:

POLOT Lufthansa City Center
ul. Jasna 6
20-077 Lublin

Godziny pracy biura:
Poniedziałek-Piątek, godz. 9-18
Sobota, godz. 10-14

Tel. 81 532 88 52, 81 442 88 52, 81 442 17 67
Fax 81 442 17 68
Tel. kom. 509 629 168, 609 320 096
Numer alarmowy: 509 629 168

E-mail: lcc@polot.eu 

www.lcc-polot.com
www.facebook.com/Polot.LCC 

Umowa obowiązuje od dnia 22.04.2016 r. przez okres 12 miesięcy.

Zgodnie z podpisaną umową pracownicy, doktoranci oraz studenci UMCS dokonują rezerwacji i realizują zakup biletów lotniczych jedynie w firmie POLOT Lufthansa City Center. Bilety zakupione u innych agentów nie będą akceptowane do rozliczenia w ramach wyjazdu służbowego.

Bilety dostarczane będą bezpośrednio na skrzynkę e-mail osób zamawiających. Informacje dotyczące procedur obowiązujących przy służbowych wyjazdach zagranicznych pracowników UMCS są dostępne na stronach Biura ds. Współpracy Międzynarodowej.

    Aktualności

    Data dodania
    22 kwietnia 2016