Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Szanowni Państwo,
W związku z rozpoczęciem nowego roku akademickiego, a tym samym wzmożonym ruchem pojazdów na uczelnianych parkingach, Centrum Gospodarowania Nieruchomościami przypomina o konieczności aktualizacji w systemie parkingowym numerów rejestracyjnych uprawnionych do wjazdu samochodów. Ważne jest to zwłaszcza dla użytkowników parkingów, gdzie wjazdy i wyjazdy odbywają się na podstawie odczytów przez kamery numerów rejestracyjnych pojazdów. Aktualizacja numerów pozwoli uniknąć problemów przy wjeździe na parking lub podczas jego opuszczania.
Istotna zmiana nastąpiła przy organizacji wjazdów na główny parking na placu Marii Curie – Skłodowskiej, gdyż nie ma już dodatkowej obsługi przy szlabanie wjazdowym. W przypadku konieczności zapewnienia - w wyjątkowych sytuacjach - wjazdu samochodu niezarejestrowanego w systemie (także na inne parkingi z automatycznym odczytem tablic rejestracyjnych), należy zgłaszać taką potrzebę z wyprzedzeniem na adres mailowy podany niżej, najpóźniej do godz. 9:00 dnia poprzedzającego (roboczego) planowany wjazd. W przypadku organizacji większych wydarzeń (wjazd powyżej 10 samochodów) listę gości z numerami rejestracyjnymi ich samochodów należy przedłożyć na min. 3 dni robocze przed datą udostępnienia parkingu. Możliwość wjazdu, z uwagi na bardzo ograniczoną ilość miejsc na naszych parkingach, będzie uzależniona od dostępności miejsc w danym terminie.
Zgłoszenia wjazdów gości należy dokonywać na adres mailowy: parkingi@mail.umcs.pl.
Awarie oraz nieprawidłowe działanie systemów parkingowych należy zgłaszać na adres dte_stu@mail.umcs.pl lub telefonicznie 81 537 54 55, a w dni powszednie po godz. 15:00 oraz w weekendy awarie należy zgłosić na portiernię budynku, przy którym znajduje się dany parking.