Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Procedura rozpatrywania skarg i wniosków studentów
Sposób rozpatrywania skarg i wniosków studentów określa procedura Wewnętrznego Systemu Zapewnienia Jakości Kształcenia: „System wsparcia studentów na Wydziale Biologii i Biotechnologii UMCS w Lublinie wraz z procedurą rozpatrywania skarg i wniosków studentów” https://phavi.umcs.pl/at/attachments/2020/0227/075142-procedura-system-wsparcia-studentow.pdf
W sytuacjach konfliktowych studenci mogą również skorzystać z pomocy Rzecznika Praw Akademickich (zwanego Akademickim Ombudsmanem), powołanego do pomocy w rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy studentami lub pracownikami a organami Uczelni, a także pomiędzy członkami społeczności akademickiej.
Rzecznik Praw Akademickich: prof. dr hab. Katarzyna Dudka (katarzyna.dudka@umcs.pl)
Godziny przyjęć Rzecznika:
Wtorki – 12.00 – 13.00 (stacjonarnie)
Czwartki – 11.30 – 12.30 (hybrydowo: stacjonarnie i za pośrednictwem aplikacji Teams)
oraz w terminach wcześniej ustalonych indywidualnie z osobą zgłaszającą się do Rzecznika.
Kontakt mailowy:
Kontakt telefoniczny (tylko w godzinach przyjęć Rzecznika):
Tel. 81-537-52-44
Kod dostępu do konsultacji w aplikacji Teams:
zqaiagh