Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zapraszamy na prezentacje i warsztaty z gier komputerowych, które odbędą się na Wydziale Artystycznym 22 i 29 stycznia 2020 r. Poprowadzi je Fundacja GameDev.
Fundacja Lublin GameDev zaprasza studentów grafiki oraz zainteresowane osoby z innych kierunków na prezentacje z zakresu gier komputerowych:
Miejsce: Aula 103, budynek ISP, al. Kraśnicka 2b, Lublin
Dziekan Wydziału Artystycznego zwalnia z zajęć dydaktycznych w dniach 22 i 29 stycznia 2020 r. w godzinach trwania warsztatów tych studentów, którzy chcą uczestniczyć w prezentacjach.
Zajęcia są obowiązkowe dla studentów V roku grafiki, którzy w obecnym semestrze mają zaliczenie z warsztatów artystycznych.
Warsztaty na Wydziale Artystycznym są wstępem i wprowadzeniem do organizowanego przez Fundację Lublin GameDev wydarzenia:
Global Game Jam 2020 – LubJam
od 31 stycznia 2020 r. od godz. 16:00 do 2 lutego br. do godz. 20:00
Miejsce: Galeria Labirynt, ks. J. Popiełuszki 5, Lublin
Prowadzenie prezentacji i warsztatów na Wydziale Artystycznym: Patryk Gałach, Robert Miedziocha, Mateusz Kamiński
Patryk Gałach
Współzałożyciel Reality Unit, prezes fundacji Lublin GameDev, zapalony twórca gier i do tego bloger. Działacz lubelskiego środowiska gamedevowego, które organizuje wiele wydarzeń dla osób zafascynowanych tworzeniem gier. Jak sam twierdzi: nie ma rzeczy niemożliwych, a jedyną rzeczą lepszą od grania w gry jest ich tworzenie.
Robert Miedziocha
Współzałożyciel Poligon Studio. Z wykształcenia malarz, obecnie tworzący głównie wirtualne światy i obiekty – czasami drukowane w 3d.
Mateusz Kamiński
Programming stuntman w Reality Unit, programista gier z 3 letnim stażem. Choć codziennie walczy z kodem, interfejsem i animacjami, wciąż jest z nami. Skupia się na drobnych elementach, ponieważ uważa, że to one często decydują o całokształcie rozgrywki.