ETAPY REALIZACJI PRAKTYK
Link do Systemu Obsługi Praktyk UMCS:
https://praktyki.umcs.lublin.pl/
Etapy realizacji praktyki:
1. Student wprowadza do systemu nową praktykę i wysyła ją do akceptacji Opiekuna praktyk (należy zwrócić uwagę, że "Osoba upoważniona do podpisania deklaracji/umowy" to dyrektor instytucji, w której Państwo będą odbywać praktykę lub inna osoba upoważniona do zawarcia umów zewnętrznych).
2. Opiekun akceptuje zgłoszenie praktyki.
3. Dziekanat generuje i drukuje deklarację na mailową prośbę studenta (hanna.popruha@mail.umcs.pl). Deklaracje i Oświadczenia w dwóch egzemplarzach będą zostawiane na portierni Instytutu Sztuk Pięknych.
4. Student uzupełnia w systemie dziennik praktyk i wysyła go do akceptacji opiekuna. Dziennik jest obowiązkową dokumentacją praktyk.
5. Opiekun akceptuje dziennik praktyk.
6. Student przekazuje dokumenty zaliczające praktykę do zaopiniowania i podpisu Praktykodawcy.
7. Student przekazuje Opiekunowi praktyk z ramienia Uczelni zaopiniowane i podpisane przez Praktykodawcę dokumenty zaliczające:
Dokumenty należy dostarczyć w wersji papierowej do Dziekanatu (pok. 108) + załączyć skany dokumentacji do Systemu (niezłożenie oryginałów papierowych lub skanów do Systemu Praktyk będzie oznaczało niezłożenie dokumentacji wcale, co uniemożliwi zaliczenie praktyk).
8. Opiekun praktyk wystawia ocenę i opinię (nieobligatoryjnie) ze zrealizowanej przez studenta praktyki, ocena automatycznie jest przesyłana do systemu USOS.
9. Student wypełnia ankietę w systemie.
Wydział Artystyczny Praktyki:
Hanna Popruha
tel. (81) 537-69-45
e-mail: hanna.popruha@mail.umcs.pl
Administratorzy Systemu Praktyk:
Paulina Borowska
tel. (81) 537-58-79
e-mail: administrator.praktyki@mail.umcs.pl
Pomoc dotycząca Systemu USOS:
tel. (81) 537-57-69
e-mail: usos@umcs.pl
Ważne: