Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Hej, Awanturniku! Tak, o Tobie mowa. Grasz w RPGi? Tak, w te papierowe. Szukasz Mistrza Gry i doborowej kompanii? Zasiądź z nami przy ogniu, chwyć kartę postaci, rzuć kości i zanurz się w opowieści.
Harmonogram na styczeń:
07.01 - Sesja "To co czai się w ciemności"
Od godziny: 16:00
MG: Natalia “Lis” Wojtyła
System: Zew Cthulhu 7 ed.
Opis sesji: To miała być zwykła wycieczka po górskim szlaku i noclegiem w namiocie dla zastrzyku adrenaliny. Jednak nie to mieliście na myśli, mówiąc, że chcecie przeżyć przygodę i poczuć dreszczyk emocji na karku. Jest noc, latarka przestała działać dawno temu. Sami już nie wiecie, co jest wytworem umysłu, a co prawdą. W mroku nic nie widać, słychać tylko szmery i jak po kolei znikają wasi towarzysze.
Limit osób: 4
Ostrzeżenia: groza, wulgarny język, dzikie zwierzęta, omamy.
Uwagi: Przy zapisach można stworzyć własną postać przy konsultacjach z MG na sesji zero.
08.01 - Sesja „Kapliczka zaginionych dusz”
Od godziny: 16:00
MG: Julia ,,Frysk” Borys
System: Avatar Legends: RPG
Setting: Era Wojny Stuletniej (brak Avatara, Naród Ognia atakuje kolejne tereny).
Opis sesji: Choć od lat słyszeliście historie o palonych lub podbijanych przez Naród Ognia wioskach, konflikty zawsze omijały waszą osadę. Jednak tej nocy przyszła pora i na was - aby uciec przed grozą wojny, zbiegliście do lasu. Ścigani przez wojsko, dostrzegliście w ciemnościach starą, zaniedbaną kapliczkę. Ostatnim, co pamiętacie, jest wejście do jej wnętrza. Reszta to biała plama.
Limit osób: 2
Ostrzeżenia: groza, wulgarny język, pająki.
Uwagi: Przy zapisach można stworzyć własną postać przy konsultacjach z MG na sesji zero.
14.01 - Sesja "Sześć beczek rumu"
Od godziny: 16:00
MG: Daniel “Wilk” Legut
System: Dungeon World
Setting: Fantasy
Opis sesji: Poranek w portowej karczmie miał zapach ryb i soli. Po wydaniu (lub przegraniu) całego żołdu pora wracać jednak na statek. Nie wiecie, kiedy następny raz będzie wam dane zawinąć do portu, ponieważ wasz kapitan zdecydował, że będziecie gonić za legendą o sześciu beczkach rumu, w których nigdy nie widać dna. Płyniecie więc na nieznane wody podążając za mapą kupioną od szemranego handlarza, wierząc, że wasz kapitan nie oszalał - przynajmniej nie do końca.
Limit osób: 4
Uwagi: Przy wcześniejszych zapisach można stworzyć własną postać przy konsultacjach z MG na sesji zero.
15.01 - Sesja “Inicjacja”
Od godziny: 17:00
MG: Kacper „Kinaj” Janik
System: Tails of Equestria
Opis sesji: Do wioski przybyła dość młoda kobieta. Na oko ma z 16 lat i jest dość bladolica. Ma dość obco wyglądające rysy. Opowiedziała, że wódz pobliskiego plemienia organizuje ceremonię inicjacji swego młodszego brata w dorosłość. Przekazała, że jest to bardzo ważna uroczystość w ich kulturze, dlatego zaprasza Was - najbliższych sąsiadów na tą uroczystość.
W ramach uroczystości przewidywana jest sama duchowa ceremonia, gdzie brat wodza wybierze swoje totemistyczne zwierzę, a następnie odbędą się tańce, śpiewy, uczta z napitkami i ziołami.
Oprócz tego w okolicy słychać coraz więcej niepokojących istot, które ścierają się, pozostawiając za sobą jedynie niepokojące pobojowiska, dające tylko ślady tego, co tak naprawdę dzieje się w okolicy. Czy odkryjecie całą prawdę na temat waszych sąsiadów? Co jeszcze mieszka w okolicznym lesie? Dowiecie się w trakcie Inicjacji.
Triggery: Strach, groza, horror, przemoc.
Limit osób: 6
17.01 - Dyskusja filmowa “Wiedźmin szkoły TVP - czyli dlaczego po latach kochamy polskiego Wiedźmina”
Od godziny: 17:30
Prowadzący: Natalia “Lis” Wojtyła
Opis: Kaer Morhen, piękne widoki, potężny ale stary i zniszczony zamek, i on - Biały Wilk… Czyli przed nami projekcja legendarnego polskiego "Wiedźmina"! Przygotujcie się na “epickie” walki, mroczne lasy i… interesujące efekty specjalne.
Limit osób: 15
Uwagi: Jeśli planujesz wpaść, wypełnij formularz poniżej.
22.01 - Sesja “Trzaskający mróz”
Od godziny: 16:00
MG: Kacper „Gaspar” Szpanko
System: Trophy Dark
Opis: Krainę przykryła gruba kołderka z śniegu; Król schował się w swoim zimowym pałacu; drewno zamokło; zapasy zagniły; zwierzyna zamarzła; a ludzie głodują…
Pełni nadziei, skierowaliście się ku Czarnej Puszczy, licząc, że stary las wybawi was z tej nędznej sytuacji. Przecież nic nie może być gorsze niż śmierć z głodu, prawda?...
Triggery: Graficzna przemoc, depresyjny klimat, wulgarny język.
Limit osób: 4
Uwagi: Gra będzie prowadzona w konwencji „play to lose”; proszę spodziewać się heroicznej historii bez dobrego zakończenia.
24.01 - Sesja "Echa"
Od godziny: 16:00
MG: Kamil Kułaj
System: D&D
Opis sesji: Nieznane i ciekawość zawsze szły w parze. Dlaczego więc od dawien nikt nie zbadał starego lasu w samym środku prowincji? Może już ktoś to zrobił, lecz słuch po nim przepadł...
Plotki i legendy jednak wciąż krążą po okolicy. Wieści jakoby każdy, kto wkraczał zbadać tę białą plamę na mapie, nigdy już nie wracał. O tajemniczych światłach każdej nocy. O zwierzynie, która instynktownie omija okolicę. O zgubie wsi Chrusty.
Okoliczny baron poszukuje śmiałków, którzy naniosą ten fragment niezagospodarowanej ziemi na mapach jego terytorium. Mają oni ostatecznie położyć kres bajaniom i zabobonom.
Starcy ostrzegają, ale kto wierzyłby w bajki? Czy podania o Chrustach to tylko zabobony? Czy jest w nich ziarenko prawdy?
Limit osób: 4
Ostrzeżenia: przemoc, wulgarny język.
Uwagi: Przy wcześniejszych zapisach można stworzyć własną postać przy konsultacjach z MG na sesji zero.
28.01 - Sesja “Przymierze Sprawiedliwych VIII”
Od godziny: 16:00
MG: Igor “Igi” Juraszewski
System: Ostrza w Mroku
Opis: Marzeniem wielu jest życie wieczne, ale niewielu udaje się je osiągnąć. Mimo szalejących zamieszek rozprzestrzeniających się z dzielnicy do dzielnicy, wielu szepcze po uliczkach i barach właśnie o was. To wy napadliście na największe więzienie w mieście, to wy walczycie z głównym gangiem Wroniej Stopy, to wy podjudzacie pracowników do strajków i w końcu to wy wyeliminowaliście znienawidzonego Lorda Landcarta. Mimo że niewielu się to udało, wy osiągnęliście nieśmiertelność. To rozdmuchanymi opowieściami o was matki będą straszyć niegrzeczne dzieci. Jeszcze przez wiele lat ulice będą mówić o waszych wyczynach oraz o tym, jak to wszystko się zakończyło…
Limit osób: Brak miejsc - kontynuacja kampanii.
Ostrzeżenia: przemoc, wulgarny język.
Uwagi: Przy wcześniejszych zapisach można stworzyć własną postać przy konsultacjach z MG na sesji zero.
29.01- Sesja "Turniej Smoka"
Od godziny 16:00
Szymon “Gigant” Suteniec
System: System panic at the dojo
Opis: W górskim miasteczku rozpoczyna się legendarny Turniej Smoka – prestiżowe zawody sztuk walki, gdzie młodzi adepci rywalizują o tytuł Mistrza. Gracze wcielają się w uczestników z różnych szkół, którzy muszą zmierzyć się nie tylko z wymagającymi przeciwnikami, ale i własnymi słabościami.
Trening, honor i widowiskowe walki zdecydują, kto zasłuży na zwycięstwo. Czy gracze odnajdą w sobie siłę, by osiągnąć harmonię i triumfować?
Limit osób: 4
Ostrzeżenia: przemoc, wulgarny język
Uwagi: Przy wcześnieszych zapisach można stworzyc własna postać przy konsultacjach z MG lub wykorzystać jedną z gotowych postaci.
31.01 - Sesja “W głębi starego świata”
Od godziny: 16:00
MG: Kacper “Kazami” Dziewulski
System: Fabula Ultima
Setting: Urban Fantasy
Opis sesji: W świecie, w którym wszystko poszło do przodu, gdzie elf zaparzy ci kawę w kawiarni, a goblin może zostać biznesmenem, dalej istnieją ruiny starego świata. Wszystkie te stare, zapomniane miejsca są szczelinami rozproszonymi po całym świecie. Jedna z takich szczelin znajduje się blisko waszego miasta. Wy, jako potomkowie dawnych bohaterów, jesteście obdarzeni mocami, które pozwalają wam przetrwać niebezpieczeństwa, które się tam czają. Dlatego wynajęto was, by wydobyć stamtąd cenny artefakt. Co czeka na was w miejscu zapomnianym przez ludzkość i historię?
Limit osób: 2
Ostrzeżenia: przemoc, wulgarny język, nieumarli.
Uwagi: Przy wcześniejszych zapisach można stworzyć własną postać przy konsultacjach z MG lub wykorzystać jedną z gotowych postaci.