Wielowymiarowa strategia rozwoju marki i komunikacji UMCS

Szanowni Państwo,

Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie realizuje badanie, którego celem jest weryfikacja wizerunku Uczelni, a następnie opracowanie wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji UMCS.

Chcemy dowiedzieć się, jak kadra Uczelni postrzega UMCS: co o nim myśli, co jej się podoba, a co chciałaby w nim zmienić. Zależy nam na poznaniu opinii i wyobrażeń naszej kadry o Uniwersytecie (nawet jeśli pewne obszary, o których będzie mowa w ankiecie, nie są związane z zakresem Państwa obowiązków). Państwa ocena jest dla nas bardzo ważna.

Ankieta, realizowana przez Instytut Rozwoju Szkolnictwa Wyższego (IRSW) na zlecenie naszego Uniwersytetu, jest w pełni anonimowa. Badanie można przerwać w każdej chwili i później do niego wrócić. Odpowiedzi, których Państwo udzielą, zostaną zapisane, aby nie było konieczności wypełniania ankiety od nowa. Poprzez udział w tym badaniu będą Państwo mieli realny wpływ na rozwój UMCS i sposób jego postrzegania przez otoczenie zewnętrzne.

Link do ankiety: https://kadra-umcs.webankieta.pl/ 

Prosimy o wypełnienie ankiety do końca dnia 22 września 2024 r. Po tym terminie ankieta nie będzie dostępna.

W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań dotyczących realizacji badania prosimy o kontakt z Panią Elżbietą Maksym (e-mail: elzbieta.maksym@mail.umcs.pl).
W sprawach merytorycznych i technicznych związanych z badaniem proszę kontaktować się z Piotrem Stecem z IRSW (e-mail: p.stec@irsw.pl).

Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wsparcie Uczelni Państwa wiedzą.

Zapraszamy do udziału w badaniu,
Zespół ds. wdrożenia wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji UMCS

    Aktualności

    Autor
    Agata Dzyr
    Data dodania
    16 września 2024