Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Szanowni Państwo,
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie realizuje badanie, którego celem jest weryfikacja wizerunku Uczelni, a następnie opracowanie wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji UMCS.
Chcemy dowiedzieć się, jak kadra Uczelni postrzega UMCS: co o nim myśli, co jej się podoba, a co chciałaby w nim zmienić. Zależy nam na poznaniu opinii i wyobrażeń naszej kadry o Uniwersytecie (nawet jeśli pewne obszary, o których będzie mowa w ankiecie, nie są związane z zakresem Państwa obowiązków). Państwa ocena jest dla nas bardzo ważna.
Ankieta, realizowana przez Instytut Rozwoju Szkolnictwa Wyższego (IRSW) na zlecenie naszego Uniwersytetu, jest w pełni anonimowa. Badanie można przerwać w każdej chwili i później do niego wrócić. Odpowiedzi, których Państwo udzielą, zostaną zapisane, aby nie było konieczności wypełniania ankiety od nowa. Poprzez udział w tym badaniu będą Państwo mieli realny wpływ na rozwój UMCS i sposób jego postrzegania przez otoczenie zewnętrzne.
Link do ankiety: https://kadra-umcs.webankieta.pl/
Prosimy o wypełnienie ankiety do końca dnia 22 września 2024 r. Po tym terminie ankieta nie będzie dostępna.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań dotyczących realizacji badania prosimy o kontakt z Panią Elżbietą Maksym (e-mail: elzbieta.maksym@mail.umcs.pl).
W sprawach merytorycznych i technicznych związanych z badaniem proszę kontaktować się z Piotrem Stecem z IRSW (e-mail: p.stec@irsw.pl).
Bardzo dziękujemy za poświęcony czas i wsparcie Uczelni Państwa wiedzą.
Zapraszamy do udziału w badaniu,
Zespół ds. wdrożenia wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji UMCS