Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Absolwentka Kulturoznawstwa oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UMCS. Obecnie Specialistka ds. Employer Branding w Startup Development House - firmie IT zajmującej się doradztwem koncepcyjnym, biznesowym i programistycznym startupom z całego świata.
Pierwsze doświadczenia zdobywała w agencji interaktywnej Pozytywnie.pl, gdzie po kilku latach odpowiadała za pracę zespołu social media i wdrażanie strategii komunikacji dla kluczowych klientów. Następnie jako Specjalistka ds. Marketingu Online, a później Dyrektorka ds. PR i Marketingu Lubelskiego Parku Naukowo-Technologicznego, kibicowała lubelskim startupom organizując konferencje związane z nowymi technologiami i biznesem oraz koordynując programy akceleracyjne skierowane do młodych przedsiębiorców. Przez 3 lata współtworzyła również lubelski oddział fundacji Geek Girls Carrots, w ramach którego organizowała cykliczne spotkania zachęcające kobiety do podejmowania zawodowych wyzwań w branży IT. Ponad 3 lata pracowała też jako Marketing Manager w polsko-amerykańskiej firmie IT - VentureDevs.
Mówi, że studia kulturoznawcze nauczyły ją przede wszystkim świadomego odbioru i interpretacji tekstów kultury, co przełożyło się na analityczne podejście do kreacji marketingowych. Ze studiów najcieplej wspomina ludzi, z którymi utrzymuje kontakt do dziś.