Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
We wrześniowym numerze "Wiadomości Uniwersyteckich" UMCS nr 8/290 (str 55) ukazało się sprawozdanie z wizyty studyjnej w Laugarnesskóli w Reykjaviku, która odbyła się w ramach realizacji projektu "Wielokulturowość wyzwaniem dla systemu edukacji", finansowanego z funduszy Mechanizmu Finansowego EOG, 2014-2021 oraz ze środków krajowych. W wizycie brał udział czteroosobowy zespół pracowników Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagogiki UMCS w Lublinie.
Link do artykułu
Projekt „Wielokulturowość wyzwaniem dla edukacji” korzysta z dofinansowania o wartości 6740 Euro otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest stworzenie warunków sprzyjających rozwojowi zawodowemu pracowników naukowych Zakładu Dydaktyki zatrudnionych w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz nawiązanie długoterminowej współpracy pomiędzy Wydziałem Pedagogiki i Psychologii UMCS a Szkołą Laugarnesskóli w Reykjaviku w Islandii.