Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
12 września br. w Centrum Kongresowym Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie rozpoczęła się dwudniowa, ogólnopolska kampania promocyjna: Salon Maturzystów – „Perspektywy 2011”. Jest to jedna z największych imprez edukacyjnych w regionie, odbywająca się w 18 największych ośrodkach akademickich w kraju. Wśród 28 wystawców z całej Polski znalazł się również Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej.
Uczniowie ostatnich klas liceów i techników mieli możliwość spotkania i zasięgnięcia opinii od reprezentantów wyższych uczelni, a także od przedstawicieli Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej. Celem kampanii jest przede wszystkim dostarczenie pełnej wiedzy o przyszłorocznym egzaminie maturalnym i zasadach rekrutacji na studia w roku akademickim 2012/2013, a także pomoc uczniom w wyborze odpowiedniego kierunku studiów. Niezmiennie, od 6 lat, organizacją targów zajmuje się Fundacja Edukacyjna „Perspektywy”, we współpracy z Okręgowymi Komisjami Egzaminacyjnymi oraz lokalnymi konferencjami rektorów szkół wyższych. Tegoroczny lubelski Salon Maturzystów zgromadził ponad 13 tys. uczniów.