1. Informacje do działu „Na wydziałach” należy przesyłać do koordynatorów ds. informacji. Lista koordynatorów dostępna jest w zakładce Koordynatorzy ds. informacji.
2. Ze względów technicznych materiały do pozostałych działów należy przesyłać do redakcji za pomocą formularzy znajdujących się w zakładce Formularze. Teksty nieprzesłane przez formularz nie zostaną opublikowane.
3. Prosimy o przestrzeganie wytycznych redakcyjnych dla tekstów z poszczególnych działów. Informacje o specyfice działów, instrukcje dotyczące długości tekstów oraz makiety z wizualizacją można znaleźć w zakładce Wytyczne redakcyjne i charakterystyka działów.
4. Prosimy o dołączanie do tekstu dobrej jakości zdjęć i materiałów graficznych. Zdjęcia:
5. Redakcja ma prawo do: dokonania wyboru tekstów do publikacji, skracania i korekty nadesłanych tekstów, zmiany tytułu, jeśli uzna to za stosowne (gdy zaproponowany przez autora tytuł zawiera błędy językowe, merytoryczne, logiczne, jest za długi lub mało atrakcyjny).
6. Ze względu na ograniczenie objętości pisma pierwszeństwo publikacji mają teksty:
– przesłane przed 2 dniem miesiąca,
– uznane przez redakcję za istotne ze względu na rangę przedstawionego wydarzenia, osoby lub zjawiska, poświęcone wydarzeniom na UMCS-ie lub badaniom i osiągnięciom naukowym naszych pracowników (zwłaszcza teksty o charakterze popularnonaukowym i wywiady), a dalej dotyczące wydarzeń, w których uczestniczyli pracownicy bądź studenci naszej uczelni.
7. Jeśli tekstów jest więcej niż przewiduje liczba stron, redakcja zastrzega sobie możliwość wyboru i dokonania skrótu tekstów (ze względu na warunki techniczne, tj. ograniczoną ilość miejsca).
8. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za poglądy autorów oraz treści zawarte w tekstach niepochodzących od Redakcji.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 81 537 54 19, mailowy: wiadomosci@mail.umcs.pl lub bezpośrednio: p. 1606 (Rektorat).