Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Przypominamy o zasadach organizacji przyjazdów pracowników naukowych z uczelni partnerskich w ramach programu Erasmus+ (Staff Mobility for Teaching). Prosimy o uwzględnienie obowiązujących procedur:
Osoba zapraszająca zobowiązana jest do przedstawienia programu dydaktycznego wykładowcy przyjeżdżającego w tym: plan spotkań ze studentami 1,2 stopnia, rodzaj spotkania (wykład, prezentacja, seminarium, pracownia, pokaz itp.), czas oraz miejsce przeprowadzanych zajęć.
W przypadku planowanych zajęć ze studentami 3 stopnia, zapraszający zobowiązuje się uzgodnić wszystkie kwestie dydaktyczne z Kierownikiem Szkół Doktorskich dr hab. Aleksandrą Szcześ.
Zaproszenie jest ważne tylko wtedy gdy jest podpisane przez Dziekana Wydziału Chemii oraz Wydziałowego Koordynatora Erasmus+.
Osoba zapraszająca odpowiedzialna jest za rezerwację sal z miesięcznym wyprzedzeniem,
Wizyty zaproszonych gości nie mogą pokrywać się w czasie. Jest to związane z koniecznością zorganizowania spotkań ze studentami. Częstotliwość takich spotkań nie może być większa niż 4 spotkania miesięcznie.
Dziekan w trosce o dobro studentów ma prawo odmówić zaproszenia wykładowcy zagranicznego (np. w okresie egzaminów).
Osoba zapraszająca zobowiązuje gościć zaproszonego gościa oraz pomagać mu we wszystkich kwestiach związanych z jego pobytem na Wydziale Chemii.
Więcej informacji dostępne w zakładce Erasmus+ na stronie Wydziału Chemii UMCS.