Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
IAKOŚ - I Interdyscyplinarna Akademicaj Konferencja Ochrony Środowiska
IAKOŚ - I Interdyscyplinarna Akademicaj Konferencja Ochrony Środowiska organizowana jest przez Koła Naukowe Politechniki Gdańskiej dniach 18-20.03.2016 r. w Gdańsku.
Drodzy Studenci i Doktoranci, Naukowe Koło Chemików Studentów Politechniki Gdańskiej, Koło Naukowe Konfuzor, Koło Naukowe Mikrobiologia w Inżynierii Środowiska oraz Koło Naukowe Studentów Fizyki Politechniki Gdańskiej mają zaszczyt zaprosić Was do wzięcia udziału w I Interdyscyplinarnej Akademickiej Konferencji Ochrony Środowiska, która odbędzie się w dniach 18-20.03.2016 na terenie Politechniki Gdańskiej.
Projekt ten został stworzony by umożliwić młodym naukowcom wymianę doświadczeń i ułatwić przepływ wiedzy. Pragniemy stworzyć otwarte na każdy punkt widzenia forum studentów i doktorantów z każdej dziedziny nauki i techniki.
Konferencja ma na celu propagowanie technologii mających pozytywny wpływ na ochronę środowiska jak np.: polimery biodegradowalne, nowoczesne technologie oczyszczania ścieków, odnawialne źródła energii czy idea domów pasywnych.
Jako prelegentów zapraszamy studentów z całego kraju. Zapraszamy młodych naukowców zajmujących się badaniami w dziedzinach takich jak: chemia, biologia, fizyka, informatyka, budownictwo czy inżynieria środowiska. Dodatkowo wykłady wygłoszą przedstawiciele firm o działalności prośrodowiskowej oraz pracownicy naukowi z gdańskich uczelni wyższych. Rolą zaproszonych gości będzie popularyzacja wiedzy na temat nowoczesnych technologii wykorzystywanych w ochronie środowiska.
Wśród prelegentów zostaną wyłonieni najlepsi w kategorii plakat oraz komunikat ustny. Dzięki wsparciu sponsorów przewidziane są wartościowe nagrody dla zwycięzców. W komitecie naukowym zasiądą zaproszeni goście i to Oni będą oceniać uczestników.