Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Jakub Jarzębowski. Nadfiolet – nośnik informacji wizualnej. Instalacja przestrzenna, świetlówki UV, video projekcja. Wymiary obiektu 100 x 100 x 200 cm. 2018
Patrycja Turek. c≈ 3.00•108 m/s . Video mapping. 4’21”. 2018
Patrycja Turek. c≈ 3.00•108 m/s . Video mapping. 4’21”. 2018
Dominika Baran. Ekliptyczna luminescencja jako multimedialna forma przestrzenna. Video mapping, loop. 2018
Dominika Baran. Ekliptyczna luminescencja jako multimedialna forma przestrzenna. Video mapping, loop. 2018
Dominika Baran. Ekliptyczna luminescencja jako multimedialna forma przestrzenna. Video mapping, loop. 2018
Dominika Baran. Ekliptyczna luminescencja jako multimedialna forma przestrzenna. Video mapping, loop. 2018
Aleksandra Tracz. Symbol ptaka w graficznej interpretacji dzieła literackiego, druk cyfrowy, 127 x 90 cm, 2017
Aleksandra Tracz. Symbol ptaka w graficznej interpretacji dzieła literackiego, druk cyfrowy, 127 x 90 cm, 2017
Aleksandra Tracz. Symbol ptaka w graficznej interpretacji dzieła literackiego, druk cyfrowy, 127 x 90 cm, 2017
Aleksandra Tracz. Symbol ptaka w graficznej interpretacji dzieła literackiego, druk cyfrowy, 127 x 90 cm, 2017
Katarzyna Grzegorczyk. Pryzmat kobiecości. Video mapping na modelce, 2’51”. 2018
Katarzyna Grzegorczyk. Pryzmat kobiecości. Video mapping na modelce, 2’51”. 2018
Katarzyna Grzegorczyk. Pryzmat kobiecości. Video mapping na modelce, 2’51”. 2018
Katarzyna Grzegorczyk. Pryzmat kobiecości. Video mapping na modelce, 2’51”. 2018
Katarzyna Grzegorczyk. Pryzmat kobiecości. Video mapping na modelce, 2’51”. 2018
Katarzyna Grzegorczyk. Pryzmat kobiecości. Video mapping na modelce, 2’51”. 2018
Katarzyna Grzegorczyk. Pryzmat kobiecości. Video mapping na modelce, 2’51”. 2018
Magdalena Krawczyńska. Nostalgia za homeostazą, druk cyfrowy, 150 x 100 cm. 2018
Patrycja Szymczyk. Przebudzenie. Druk cyfrowy, zestaw 9 grafik, każda o wymiarach: 100 x 100 cm. 2018
Patrycja Szymczyk. Przebudzenie. Druk cyfrowy, zestaw 9 grafik, każda o wymiarach: 100 x 100 cm. 2018
Patrycja Szymczyk. Przebudzenie. Druk cyfrowy, zestaw 9 grafik, każda o wymiarach: 100 x 100 cm. 2018
Patrycja Szymczyk. Przebudzenie. Druk cyfrowy, zestaw 9 grafik, każda o wymiarach: 100 x 100 cm. 2018
Iwona Drewniak. Powojenny modernizm w Lublinie. Książka (21 x 21 cm) oraz zestaw ilustracji (całość w formacie 200 x 200 cm). 2015
Iwona Drewniak. Powojenny modernizm w Lublinie. Książka (21 x 21 cm) oraz zestaw ilustracji (całość w formacie 200 x 200 cm). 2015
Iwona Drewniak. Powojenny modernizm w Lublinie. Książka (21 x 21 cm) oraz zestaw ilustracji (całość w formacie 200 x 200 cm). 2015
Iwona Drewniak. Powojenny modernizm w Lublinie. Książka (21 x 21 cm) oraz zestaw ilustracji (całość w formacie 200 x 200 cm). 2015
Iwona Drewniak. Powojenny modernizm w Lublinie. Książka (21 x 21 cm) oraz zestaw ilustracji (całość w formacie 200 x 200 cm). 2015
Iwona Drewniak. Powojenny modernizm w Lublinie. Książka (21 x 21 cm) oraz zestaw ilustracji (całość w formacie 200 x 200 cm). 2015
Iwona Drewniak. Powojenny modernizm w Lublinie. Książka (21 x 21 cm) oraz zestaw ilustracji (całość w formacie 200 x 200 cm). 2015
Iwona Drewniak. Powojenny modernizm w Lublinie. Książka (21 x 21 cm) oraz zestaw ilustracji (całość w formacie 200 x 200 cm). 2015
Iwona Drewniak. Powojenny modernizm w Lublinie. Książka (21 x 21 cm) oraz zestaw ilustracji (całość w formacie 200 x 200 cm). 2015
Iwona Drewniak. Powojenny modernizm w Lublinie. Książka (21 x 21 cm) oraz zestaw ilustracji (całość w formacie 200 x 200 cm). 2015
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Agnieszka Grajda. Ilustracje do utworów muzycznych Nicka Cave’a i Davida Bowie. Druk cyfrowy, styrodur, 2 cykle po 9 prac, 25 x 25 x 3 cm. 2012
Mateusz Kubiak. LEGOWELT - projekt graficzny do płyt vinylowych. Druk cyfrowy, styrodur, 6 płyt + obwoluty, 30 x 30 cm. 2012
Mateusz Kubiak. LEGOWELT - projekt graficzny do płyt vinylowych. Druk cyfrowy, styrodur, 6 płyt + obwoluty, 30 x 30 cm. 2012
Mateusz Kubiak. LEGOWELT - projekt graficzny do płyt vinylowych. Druk cyfrowy, styrodur, 6 płyt + obwoluty, 30 x 30 cm. 2012
Mateusz Kubiak. LEGOWELT - projekt graficzny do płyt vinylowych. Druk cyfrowy, styrodur, 6 płyt + obwoluty, 30 x 30 cm. 2012
Tomasz Majewski. TRIBUTE – zestaw plakatów. Druk druk cyfrowy, glicee, 12 sztuk, 100x70 cm, 2013
Tomasz Majewski. TRIBUTE – zestaw plakatów. Druk druk cyfrowy, glicee, 12 sztuk, 100x70 cm, 2013
Tomasz Majewski. TRIBUTE – zestaw plakatów. Druk druk cyfrowy, glicee, 12 sztuk, 100x70 cm, 2013
Tomasz Majewski. TRIBUTE – zestaw plakatów. Druk druk cyfrowy, glicee, 12 sztuk, 100x70 cm, 2013
Kateryna Nikitenko. BLACKOUT - projekt magazynu. Książka, druk cyfrowy, format: 297 x 210 mm, objętość: 100 stron. 2014
Kateryna Nikitenko. BLACKOUT - projekt magazynu. Książka, druk cyfrowy, format: 297 x 210 mm, objętość: 100 stron. 2014
Kateryna Nikitenko. BLACKOUT - projekt magazynu. Książka, druk cyfrowy, format: 297 x 210 mm, objętość: 100 stron. 2014
Kateryna Nikitenko. BLACKOUT - projekt magazynu. Książka, druk cyfrowy, format: 297 x 210 mm, objętość: 100 stron. 2014
Kateryna Nikitenko. BLACKOUT - projekt magazynu. Książka, druk cyfrowy, format: 297 x 210 mm, objętość: 100 stron. 2014
Kateryna Nikitenko. BLACKOUT - projekt magazynu. Książka, druk cyfrowy, format: 297 x 210 mm, objętość: 100 stron. 2014
Kamil Zaniewski. Powstanie styczniowe 1863. Elektroniczna broszura edukacyjna. 2012 (reprodukcja: 014_a – 014_h)
Kamil Zaniewski. Powstanie styczniowe 1863. Elektroniczna broszura edukacyjna. 2012 (reprodukcja: 014_a – 014_h)
Kamil Zaniewski. Powstanie styczniowe 1863. Elektroniczna broszura edukacyjna. 2012 (reprodukcja: 014_a – 014_h)
Kamil Zaniewski. Powstanie styczniowe 1863. Elektroniczna broszura edukacyjna. 2012 (reprodukcja: 014_a – 014_h)
Kamil Zaniewski. Powstanie styczniowe 1863. Elektroniczna broszura edukacyjna. 2012 (reprodukcja: 014_a – 014_h)
Kamil Zaniewski. Powstanie styczniowe 1863. Elektroniczna broszura edukacyjna. 2012 (reprodukcja: 014_a – 014_h)
Grzegorz Czarnota. Mutacja. Animacja komputerowa 3D, 5’08”. 2011
Grzegorz Czarnota. Mutacja. Animacja komputerowa 3D, 5’08”. 2011
Grzegorz Czarnota. Mutacja. Animacja komputerowa 3D, 5’08”. 2011
Grzegorz Czarnota. Mutacja. Animacja komputerowa 3D, 5’08”. 2011
Grzegorz Czarnota. Mutacja. Animacja komputerowa 3D, 5’08”. 2011
Grzegorz Czarnota. Mutacja. Animacja komputerowa 3D, 5’08”. 2011
Grzegorz Czarnota. Mutacja. Animacja komputerowa 3D, 5’08”. 2011
Katarzyna Barej. Kolekcja. 27 wydruków cyfrowych (fotografia, rysunek, typografia), 150 x 470 cm, 2013
Katarzyna Barej. Kolekcja. 27 wydruków cyfrowych (fotografia, rysunek, typografia), 150 x 470 cm, 2013
Urszula Pieregończuk. Rosyjski romans. film, 15’27”, 2011
Urszula Pieregończuk. Rosyjski romans. film, 15’27”, 2011
Urszula Pieregończuk. Rosyjski romans. film, 15’27”, 2011
Mateusz Dunaj. Semper Vivus. Animacja komputerowa 3D, 04’54”, 2014 (reprodukcja: 018_a – 018_f)
Mateusz Dunaj. Semper Vivus. Animacja komputerowa 3D, 04’54”, 2014 (reprodukcja: 018_a – 018_f)
Mateusz Dunaj. Semper Vivus. Animacja komputerowa 3D, 04’54”, 2014 (reprodukcja: 018_a – 018_f)
Mateusz Dunaj. Semper Vivus. Animacja komputerowa 3D, 04’54”, 2014 (reprodukcja: 018_a – 018_f)
Mateusz Dunaj. Semper Vivus. Animacja komputerowa 3D, 04’54”, 2014 (reprodukcja: 018_a – 018_f)
Mateusz Dunaj. Semper Vivus. Animacja komputerowa 3D, 04’54”, 2014 (reprodukcja: 018_a – 018_f)
Mateusz Dunaj. Semper Vivus. Animacja komputerowa 3D, 04’54”, 2014 (reprodukcja: 018_a – 018_f)
Mateusz Dunaj. Semper Vivus. Animacja komputerowa 3D, 04’54”, 2014 (reprodukcja: 018_a – 018_f)
Mateusz Dunaj. Semper Vivus. Animacja komputerowa 3D, 04’54”, 2014 (reprodukcja: 018_a – 018_f)