Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Martyna Rogóż, Mykyta Havrylenko, Olga Przemieniecka, Portret z rekwizytem, 2017
Yana Osiedlevych, Portret z rekwizytem, 2017
Svitlana Kochanova, Portret z rekwizytem, 2017
Yaroslav Kahatko, z cyklu Kadry filmowe, 2017
Agata Perkowska, z cyklu Kadry filmowe, 2017
Viktoryia Kaliadziuk, z cyklu Kadry filmowe, 2017
Martyna Rogóż, z cyklu Kadry filmowe, 2017
Klaudia Kozik, Portret inspirowany, 2017
Magdalena Jarska, Haiku, 2016
Barbara Rybiańska, Izabela Salagierska, Agnieszka Kozos, z cyklu Kadry filmowe, 2017
Katarzyna Dziedzic, Haiku, 2016
Karolina Wojtowicz, Posag (fragment), 2018
Karolina Wojtowicz, Posag (fragment), 2018
Karolina Wojtowicz, Czekolada, 2018
Agnieszka Wójcik, Autoportret, 2009
Joanna Wróblewska, Portret rodzinny
Pola Wasilczyk, Ciało, fotografia intermedialna
Kaja Ilczuk, Czas, fotografia intermedialna
Przekształcanie figury jako podstawowej struktury kodu wizualnego.Prace studentów I roku (wydruk komputerowy).
Przekształcanie figury jako podstawowej struktury kodu wizualnego.Prace studentów I roku (wydruk komputerowy).
Morfologia i struktura. Prace studentów I roku (tempera na papierze, wydruk komputerowy).
Morfologia i struktura. Prace studentów I roku (tempera na papierze, wydruk komputerowy).
Komunikaty słowno-obrazowe. Metafora jako informacja w kodzie ikonicznym i fonemowym. Prace studentów I roku (tempera na papierze).
Komunikaty słowno-obrazowe. Metafora jako informacja w kodzie ikonicznym i fonemowym. Prace studentów I roku (tempera na papierze).
Mutanty. Wyrażenia metaforyczne poprzez kreatywne złożenie morfologii i struktury różnych obiektów. Prace studentów I roku (tempera na papierze).
Mutanty. Wyrażenia metaforyczne poprzez kreatywne złożenie morfologii i struktury różnych obiektów. Prace studentów I roku (tempera na papierze).
Projekt geometrycznej przestrzeni iluzyjnej. Prace studentów I roku (ołówek na papierze).
Zakłócenia przestrzeni. Prace studentów I roku (tempera na papierze).
Zakłócenia przestrzeni. Prace studentów I roku (tempera na papierze).
Wielopłaszczyzna. Obiekt o charakterze reliefu. Prace studentów I roku.
Wielopłaszczyzna. Obiekt o charakterze reliefu. Magdalena Wróbel, technika własna, 50x50, 2017
Wielopłaszczyzna. Obiekt o charakterze reliefu. Aleksandra Duma, technika własna, 50x50, 2017
Wielopłaszczyzna. Obiekt o charakterze reliefu. Mariusz Wachowski, technika własna, 100x100, 2017
Przekształcanie brył w porządku genomorfologicznym. Prace studentów I roku.
Obiekt jako przekaz, który nie ma charakteru reprezentacji wizualnej. Prace studentów I roku.
Obiekt jako przekaz, który nie ma charakteru reprezentacji wizualnej. Ilona Oszust, Wieża Babel, obiekt przestrzenny, 2008