Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
18 maja zapraszamy na spotkanie z Diebold Nixdorf, podczas którego będziecie mieli / miały okazję poznać firmę bliżej i zdobyć między innymi umiejętności z zakresu obsługi klienta.
Podczas spotkania studenci / studentki będą mieli / miały możliwość poznania specyfiki pracy w firmie – poznają różnego rodzaju narzędzia potrzebne w trakcie obsługi klienta oraz nauczą się, jak skutecznie prowadzić rozmowę. Co więcej, uczestnicy spotkania zobaczą, jak wyglądają urządzenia, które znajdują się na stacji paliw (kasa, urządzenia peryferyjne) oraz jak się je obsługuje z perspektywy agenta.
Plan spotkania:
Kilka słów o firmie
Dzień z życia agenta – zadania i obowiązki pracownika Service Desku
Jak prowadzić skuteczną rozmowę z klientem? Opowiemy, jakie zasady towarzyszą pracownikom firmy w kontakcie z klientem (jak się do niego odnosić, na co uważać, czego unikać). Każdy z uczestników spotkanie będzie mógł sprawdzić się w roli pracownika Diebold Nixdorf.
Profesjonalne usługi. Przedstawimy uczestnikom formy profesjonalnego serwisu IT, bazujące na zasadach ITIL.
Continuous Service Improvement – ciągła poprawa usług. Omówimy uniwersalne metody pozwalające modelować procesy w organizacji i pokażemy, czemu tak ważne jest stałe doskonalenie procesów w organizacji.
Spotkanie odbędzie się 18 maja, potrwa 3h i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.
Miejsce: sala 113, Instytut Informatyki UMCS Termin: 18 maja 2017 r., godz. 13:30 – 16:30