Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
18 maja zapraszamy na spotkanie z Firmą Diebold Nixdorf, podczas którego będziecie mieli / miały okazję poznać firmę bliżej i zdobyć umiejętności między innymi z zakresu obsługi klienta.
Podczas szkolenia studenci / studentki będą mieli / miały możliwość poznania specyfiki pracy w naszej firmie - poznają różnego rodzaju narzędzia potrzebne w trakcie obsługi klienta oraz nauczą się jak skutecznie prowadzić rozmowę. Co więcej, pokażemy uczestnikom jak wyglądają urządzenia, które znajdują się na stacji paliw (kasa, urządzenia peryferyjne) oraz jak się je obsługuje z perspektywy agenta.
Plan spotkania: 1. Kilka słów o firmie 2. Dzień z życia agenta – zadania i obowiązki naszego pracownika. Przedstawimy jak wygląda dzień pracy agenta Service Desku w naszej firmie. 3. Jak prowadzić skuteczną rozmowę z klientem? Opowiemy, jakie zasady towarzyszą w kontakcie z klientem – jak się do niego odnosić, na co uważać, czego unikać. Każdy z uczestników będzie miał możliwość sprawdzić się w roli naszego pracownika. 4. Profesjonalne usługi. Przedstawimy uczestnikom formy profesjonalnego serwisu IT. Bazując na zasadach ITIL nasza firma wdraża usługi, które stanowią najnowsze rozwiązania technologiczne i poprzez poprawę organizacji pracy zwiększa produktywność i redukuje koszty. 5. Continuous Service Improvement - ciągła poprawa usług. Omówimy uniwersalne metody pozwalające modelować procesy w organizacji i pokażemy, czemu tak ważne jest stałe doskonalenie procesów w organizacji.
Spotkanie odbędzie się 18 maja, potrwa 3h i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.