Skład Wydziałowej Komisji Wyborczej na Wydziale Artystycznym:
- dr hab. szt. Krzysztof Bartnik, prof. UMCS (przewodniczący)
- dr hab. szt. Rafał Rozmus, prof. UMCS
- dr szt. Karol Garwoliński
- dr szt. Lech Mazurek
- mgr szt. Grzegorz Więcek
- mgr Anna Wójcik
- dr hab. Marcin Maron
- Aneta Dudziak
- Gabriel Gąsior
Harmonogram spotkań wyborczych:
8 maja - wybór przedstawicieli w Kolegium Elektorów UMCS
- godzina 10.00- zebranie pracowników z tytułem naukowym profesora lub stopniem naukowym doktora habilitowanego (wybieramy 10 elektorów)
- godzina 12.00- pozostałych nauczycieli akademickich (wybieramy 2 elektorów)
12 czerwca - wybór przedstawicieli w Senacie UMCS
- godzina 10.00 – zebranie pracowników Instytutu Sztuk Pięknych posiadających tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego (wybieramy 1 przedstawiciela);
- godzina 11.00 – zebranie pracowników Instytutu Muzyki posiadających tytuł naukowy profesora lub stopień naukowy doktora habilitowanego (wybieramy 1 przedstawiciela)
- godzina 12.00 – zebranie w grupie nauczycieli akademickich Wydziału Artystycznego (Instytutu Sztuk Pięknych oraz Instytutu Muzyki) nie posiadających tytułu naukowego profesora lub stopnia naukowego doktora habilitowanego (wybieramy 1 przedstawiciela)
Zgłoszenia kandydatów będą przyjmowane na zebraniach wyborczych.
Do zgłoszenia kandydata należy dołączyć jego zgodę na kandydowanie.
Formularze będą dostępne na zebraniu.
Podstawę prawną przeprowadzenia wyborów stanowią niniejsze dokumenty:
- Ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce
- Statut UMCS z dnia 29 maja 2019 r.
- Uchwała z dnia 24 stycznia 2024 r. w sprawie wyborów w Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
- Uchwała z dnia 24 stycznia 2024 r. w sprawie określenia szczegółowego trybu zgłaszania kandydatów i przeprowadzania wyborów organów Uniwersytetu, sposobu głosowania w tych wyborach, w tym możliwości głosowania przy użyciu środków komunikacji elektronicznej oraz określenia wzorów dokumentów związanych z procesem wyborczym