Sprawozdanie z wizyty studyjnej w Laugarnesskóli w Reykjaviku w "Wiadomościach Uniwersyteckich" UMCS

We wrześniowym numerze "Wiadomości Uniwersyteckich" UMCS nr 8/290 (str 55) ukazało się sprawozdanie z wizyty studyjnej w Laugarnesskóli w Reykjaviku, która odbyła się w ramach realizacji projektu "Wielokulturowość wyzwaniem dla systemu edukacji", finansowanego z funduszy Mechanizmu Finansowego EOG, 2014-2021 oraz ze środków krajowych. W wizycie brał udział czteroosobowy zespół pracowników Katedry Dydaktyki Instytutu Pedagogiki UMCS w Lublinie.

Link do artykułu

Projekt „Wielokulturowość wyzwaniem dla edukacji” korzysta z dofinansowania o wartości 6740 Euro otrzymanego od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach Funduszy EOG. Celem projektu jest stworzenie warunków sprzyjających rozwojowi zawodowemu pracowników naukowych Zakładu Dydaktyki zatrudnionych w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie oraz nawiązanie długoterminowej współpracy pomiędzy Wydziałem Pedagogiki i Psychologii UMCS a Szkołą Laugarnesskóli w Reykjaviku w Islandii.

    Aktualności

    Data dodania
    4 października 2022