Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Koło Naukowe Public Relations UMCS serdecznie zaprasza na pierwszy wykład ekspercki.
Podczas prelekcji zostanie przybliżona tematyka dotycząca procesu budowania marki w social mediach. Obszerną liczbę wskazówek dostarczą odpowiedzi na takie pytania, jak:
Kiedy: 13 maja (piątek), godz. 17:00 Gdzie: Aula A1.08 Wydziału Politologii i Dziennikarstwa UMCS* Prelegentka: Paulina Siewierska-Kowalczyk Paulina Siewierska-Kowalczyk – absolwentka UMCS, psycholożka i właścicielka agencji marketingowej StartUp Social Media. Specjalistka ds. marketingu w mediach społecznościowych. Prowadzi szkolenia dla osób, które chcą samodzielnie prowadzić swoje konta biznesowe, z zakresu komunikacji i obsługi mediów społecznościowych („od kliknięcia myszką, po strategie Facebook Ads”). Swoje umiejętności sprzedażowo-marketingowe oraz wiedzę psychologiczną wykorzystuje w obsłudze profili społecznościowych swoich klientów, co przekłada się na wyniki. *Liczba miejsc jest ograniczona! Link do formularza rejestracyjnego Więcej informacji o wydarzeniu
|