Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Koło Naukowe Public Relations UMCS ma przyjemność zaprosić na ogólnopolską konferencję naukową pt. "UMCS is a Woman - Konferencja o wizerunku kobiety w social mediach z okazji Dnia Kobiet".
Termin: 8 marca 2024 roku
Format: online
Formularz zgłoszeń: https://forms.gle/j1CU29dK7m1VDRia9
Kobiety - osiągają niezwykłe sukcesy zarówno prywatne jak i zawodowe, zdobywają liczne nagrody i stają się ikonami. Każda jest wyjątkowa a my chcemy opowiedzieć o ich sile i pracy. Organizowane wydarzenie ma na celu wymianę wiedzy i doświadczeń na temat pewności siebie, a także wzmocnienie poczucia własnej wartości wśród kobiet. Poruszymy tematy trudności, z jakimi mogą mierzyć kobiety oraz przeanalizujemy wizerunek kobiety w tych sferach.
Pragniemy zainspirować oraz w praktyczny sposób opowiedzieć jak można zacząć, bądź rozwijać budowanie swojej marki osobistej. To okazja do wymiany doświadczeń i wiedzy w kwestii pewności siebie i osiągania celów.
Zapraszamy zarówno do uczestnictwa jak i wystąpienia studentów oraz pracowników Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej, a także studentów kół naukowych powiązanych z tematyką medialną z całej Polski.