Tomasz Ślusarski

Absolwent kierunku technologie cyfrowe w animacji kultury na UMCS-ie(2014–2017), lubelak z zamiłowania i urodzenia. Aktualnie strateg w jednej z TOP10 agencji kreatywnych w Polsce. Analizuje, planuje i rozwija komunikację największych marek. W swoim dotychczasowym reklamowym portfolio posiada zrealizowane koncepcje kampanii między innymi dla Pepsi, Lipton, Spotify, Heinekena czy McDonald's.

Ukończył Szkołę Strategii Marki, Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zwycięzca ogólnopolskiego konkursu dla młodych kreatywnych Eurobest Young Creatives Integrated 2022. Wcześniej związany z branżą sektora kultury, współtworzył komunikację i marketing dla największych lubelskich wydarzeń, w tym: Nocy Kultury, Innych Brzmień, Re:tradycji, Carnavalu Sztukmistrzów. Wieloletni (były już) prowadzący i dziennikarz Radia Centrum.

Prywatnie miłośnik górskich trekkingów. I tacos, w każdym wydaniu (ale to chyba widać).