Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Szanowni Państwo,
Zarząd Uczelniany Samorządu Studentów UMCS oraz Biuro Spraw Studenckich zapraszają przedstawicieli organizacji studenckich i doktoranckich na szkolenie dotyczące możliwości otrzymania dofinansowania z Grantu Władz Rektorskich. Na szkoleniu zostaną omówione m.in. takie kwestie jak:
• w jaki sposób poprawnie wypełnić i złożyć wniosek grantowy,
• jakie dokumenty są niezbędne do dokonania zakupów w ramach otrzymanego dofinansowania,
• jakie rodzaje umów można zawierać z podmiotami zewnętrznymi,
• jak rozliczyć grant z Kwesturą,
• z jakich powodów wniosek o dofinansowanie może zostać odrzucony.
Termin szkolenia: 08.06.2016
Godzina: 14:00
Miejsce: DS Grześ, sala klubowa
Jednocześnie informujemy, że z uwagi na szeroki zakres merytoryczny szkolenia, a co za tym idzie- możliwość dokładnego zapoznania się procedurami obowiązującymi w Uczelni- Państwa wnioski o dofinansowanie nie będą sprawdzane na etapie ich składania (ani pod względem formalnym ani merytorycznym), a dopiero na posiedzeniu komisji oceniającej.
Celem ustalenia ostatecznej liczby osób na szkoleniu proszę o potwierdzenie obecności na szkoleniu w mailu zwrotnym (na adres marta.wolinska@umcs.pl maksymalnie do 07.06.), zawierającym treść:
1. Nazwa organizacji
2. Ilość osób na szkoleniu (max 2 na organizację)
Serdecznie zapraszamy!