Stypendium ministra dla studentów w roku ak. 2024/2025

Zachęcamy do ubiegania się o stypendium Ministra Nauki za znaczące osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2024/2025.

Zainteresowanych studentów prosimy zgłaszać się do 10 października 2024 r. drogą elektroniczną: justyna.nowaczynska@mail.umcs.pl podając swoje aktualne dane: 

  • imię i nazwisko,
  • rok i kierunek studiów,
  • numer albumu,
  • adres do korespondencji w Polsce,
  • numer telefonu.

Poglądowe informacje dotyczące stypendium są dostępne na stronie Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego - zachęcamy do zapoznania się z nimi przed zawnioskowaniem o stypendium.


Procedura składania wniosku o stypendium:

  • najpóźniej do 10 października 2024 r. student dokonuje zgłoszenia na adres e-mail zgodnie z powyższymi wytycznymi,
  • koordynator zakłada studentowi konto  „redaktora wniosków” w systemie ZSUN/OSF,
  • koordynator tworzy wnioski dla poszczególnych studentów, którzy droga mailową wystąpili o złożenie wniosku,
  • przy wypełnianiu wniosku uczestniczy student, któremu koordynator zakłada konto „redaktora pomocniczego”,
  • student, po otrzymaniu od koordynatora loginu i hasła, edytuje cały wniosek, w tym swoje dane osobowe, opis osiągnięć czy załączniki, następnie po wypełnieniu danych we wniosku student informuje koordynatora o zakończeniu edycji wniosku,
  • koordynator sprawdza kompletność wniosku i zgodność danych dotyczących studiów (rok, kierunek, etc.) oraz osiągnięć ze stanem faktycznym, w przypadku konieczności koordynator uzupełnienia dane lub występuje o to do studenta,
  • po zakończonym etapie składania wniosków przez studentów, koordynator przekazuje wnioski JM Rektorowi do decyzji, które wnioski zostaną przekazane do Ministerstwa.

W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Spraw Studenckich, Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów tj. Panią Justyną Nowaczyńską (tel. 81-533-86-27) lub e-mail: justyna.nowaczynska@mail.umcs.pl

    Aktualności

    Data dodania
    8 października 2024