Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Uprzejmie przypominamy, że 15 marca 2018 r. upływa termin składania sprawozdań finansowych z Grantu Władz Rektorskich realizowanego w semestrze zimowym 2017/18.
W załączeniu wysyłamy:
Niezłożenie sprawozdania w podanym terminie będzie skutkowało zawieszeniem działalności organizacji oraz brakiem możliwości ubiegania się o dofinansowanie w najbliższym roku. Bardzo więc prosimy o terminowe składanie sprawozdań.
Sprawozdanie należy złożyć w Biurze Spraw Studenckich (pon.-pt. w godzinach 7:15-15:15).
Biuro Spraw Studenckich
Zespół ds. Kół Naukowych i Organizacji Studenckich
Marta Wolińska
DS Helios, ul. Czwartaków 13, pok. 8
20-045 Lublin
tel. (81) 537-58-79
e-mail: marta.wolinska@umcs.pl