Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
15 stycznia upływa termin składania Sprawozdań merytorycznych z działalności za rok 2016 oraz Sprawozdań finansowych z Grantów Samorządu Studentów.
Do załącznika zostały dodane wzory poszczególnych dokumentów jak i zestawienia wniosków rozpatrzonych pozytywnie w Grantach Samorządu Studentów, z których należy się rozliczyć w sprawozdaniu.
Wymienione poniżej sprawozdania należy złożyć do Biura Spraw Studenckich, pok. 8. we wskazanym terminie (bardzo proszę nie zanosić sprawozdań do Kwestury czy sekretariatu Pani Prorektor prof. dr hab. Urszuli Bobryk):
Uwaga! Jeżeli środki z danego dofinansowania nie zostały wykorzystane to w sprawozdaniu należy zamieścić taką informację.
Przypominamy również, że nieterminowe złożenie sprawozdania finansowego skutkuje zawieszeniem działalności organizacji oraz brakiem możliwości wnioskowania o dofinansowanie przez kolejny rok.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Biurem Spraw Studenckich:
Zespół ds. obsługi kół naukowych i organizacji studenckich
Marta Wolińska
DS Helios, ul. Czwartaków 13 pok. 8
tel. (81) 537-58-79
e- mail: marta.wolinska@umcs.pl