Sprawozdania finansowe z Grantu Władz Rektorskich- do 15.10.2017

Szanowni Państwo,
Uprzejmie przpominamy, że 15 października br. upływa termin składania sprawozdań finansowych z Grantu Rektorskiego realizowanego w semestrze letnim 2016/17.

W załączeniu znajdują się:

  1. Zestawienie wniosków ocenionych pozytywnie- każda z organizacji znajdująca się w niniejszym zestawieniu powinna złożyć sprawozdanie finansowe do Biura Spraw Studenckich, nawet jeśli środki te nie zostały ostatecznie wydane (w takim wypadku na sprawozdaniu należy napisać, iż „środki nie zostały wykorzystane”),
  2. Wzór sprawozdania do uzupełnienia (do sprawozdania powinny być dołączone kopie dokumentów finansowych, np. faktur, wniosku o zamówienie publiczne itp.)

Niezłożenie sprawozdania w terminie będzie skutkowało zawieszeniem działalności organizacji oraz brakiem możliwości ubiegania się o dofinansowanie w okresie najbliższego roku. Bardzo więc proszę o terminowe składanie sprawozdań.

Sprawozdanie należy złożyć w Biurze Spraw Studenckich (pn-pt w godzinach 7:15- 15:15):

Biuro Spraw Studenckich
Zespół ds. obsługi kół naukowych i organizacji studenckich
DS Helios, ul. Czwartaków 13 pok. 8
20-045 Lublin
tel. (81) 537-58-79
e-mail: marta.wolinska@umcs.pl 



Załączniki

    Aktualności

    Autor
    Marta Wolińska
    Data dodania
    3 października 2017