Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie przpominamy, że 15 października br. upływa termin składania sprawozdań finansowych z Grantu Rektorskiego realizowanego w semestrze letnim 2016/17.
W załączeniu znajdują się:
Niezłożenie sprawozdania w terminie będzie skutkowało zawieszeniem działalności organizacji oraz brakiem możliwości ubiegania się o dofinansowanie w okresie najbliższego roku. Bardzo więc proszę o terminowe składanie sprawozdań.
Sprawozdanie należy złożyć w Biurze Spraw Studenckich (pn-pt w godzinach 7:15- 15:15):
Biuro Spraw Studenckich
Zespół ds. obsługi kół naukowych i organizacji studenckich
DS Helios, ul. Czwartaków 13 pok. 8
20-045 Lublin
tel. (81) 537-58-79
e-mail: marta.wolinska@umcs.pl