Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Szanowni Państwo,
Zgodnie z ogłoszonymi wcześniej komunikatami dotyczącymi odroczenia terminu składania sprawozdań finansowych z Grantu Rektora za sem. zimowy 19/20 oraz wydłużenia terminu realizacji Grantu Rektora przewidzianego na sem. letni 19/20 uprzejmie informujemy, że sprawozdania finansowe z obu grantów (na sem. zimowy 19/20 oraz letni 19/20) należy złożyć do Biura Spraw Studenckich i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 grudnia br.
Wszystkie organizacje, które otrzymały dofinansowanie w ramach wyżej wspomnianych Grantów zobowiązane są do złożenia sprawozdania z wykorzystania środków. Jeżeli otrzymane środki nie zostały ostatecznie z różnych względów wykorzystane to w sprawozdaniu należy jedynie wpisać „środki nie zostały wykorzystane”- nie mniej jednak złożenie sprawozdania jest obligatoryjne.
W jaki sposób składać sprawozdania (opcje do wyboru):
Jednocześnie przypominamy, że realizacja grantu na sem. letni 19/20 została wydłużona do 30 listopada br., a dostarczenie wszelkich faktur z tego grantu do Kwestury musi mieć miejsce, zgodnie z nowym Komunikatem Kwestury maksymalnie do dnia 10 grudnia br.
Ubiegając Państwa pytania o możliwość wydłużenia realizacji grantu bądź przeniesienia niewykorzystanych środków na kolejny semestr- informujemy, iż w danym roku finansowym nie będzie to już formalnie możliwe.
Realizacja zamówień z grantów- instrukcje i niezbędne załączniki
W załączeniu znajdziecie Państwo wzór sprawozdania finansowego oraz tabele z wynikami obu grantów (listy organizacji zobowiązanych do złożenia swoich sprawozdań).
Z pozdowieniami,
Biuro Spraw Studenckich
i Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami