Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Już jutro na Wydziale Politologii i Dziennikarstwa odbędzie się drugie spotkanie z cyklu OFMA on tour. W ramach modułu "Media a edukacja ekonomiczna - is bad news a good news? Rola mediów w budowaniu świadomości ekonomicznej" eksperci akademiccy i dziennikarze studenccy przybliżą słuchaczom temat dziennikarstwa ekonomicznego oraz jego roli w budowaniu postaw społecznych i edukacji finansowej.
Termin: 5 marca br., godz. 11:30-13:00 Miejsce: aula A.1.15, Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS, ul. Głęboka 45, Lublin Spotkanie będzie składało się z kilku części – wystąpień oficjalnych przedstawicieli władz Wydziału, rozmów „1 na 1”, prezentacji oraz podsumowującego panelu dyskusyjnego. Czy stać nas na beztroskę i niewiedzę ekonomiczną? O tym porozmawiają Ekspertka Wydziału Ekonomicznego UMCS dr hab. Anna Korzeniowska i dziennikarz Akademickiego Radia Centrum dr Stefan Sękowski. Następnie, wiceprezes zarządu Warszawskiego Instytutu Bankowości – Michał Polak przedstawi prezentację Media w świecie finansów i świat finansów w mediach – czyli komunikacja do wielu o rzeczach zrozumiałych przez niewielu. Uczestnicy spotkania wysłuchają także rozmowy eksperta Wydziału Politologii i Dziennikarstwa UMCS dr. Mateusza Sobiecha i dziennikarki Akademickiego Radia Centrum Joanny Kukier - Rzetelność w edukacji ekonomicznej – czy tradycyjne media mają szansę z influenserami w walce o uwagę odbiorców? Dzień zakończy panel dyskusyjny Rynek medialny a rynek wartości – czy w działalności mediów jako przedsiębiorstw zysk nie „przeskoczył” etyki?. Gośćmi prowadzącej dr Dominiki Popielec będą: dr Ewa Bulisz, dr Wojciech Maguś oraz dr hab. Jan Pleszczyński, prof. UMCS. OFMA on tour to cykl spotkań dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej organizowany w roku akademickim 2023/2024 przez Warszawski Instytut Bankowości w ramach we współpracy z partnerskimi wydziałami dziennikarstwa. Celem inicjatywy jest pogłębienie współpracy z wydziałami i instytutami prowadzącymi studia w obszarze komunikacji społecznej i zainspirowanie studentów tematyką gospodarki, mediów i nowych technologii. Jej inauguracja odbyła się w październiku na Uniwersytecie Gdańskim, a oprócz UMCS, planowane są również odsłony cyklu na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Projekt odbywa się w ramach Ogólnopolskiego Forum Mediów Akademickich - platformy współpracy redakcji studenckich z całej Polski, powołanej do życia w 2015 roku i funkcjonującej przy Programie „Bankowcy dla Edukacji” – największego w Europie programu pozaformalnej edukacji finansowej. Kontakt dla mediów:
|